Kan det passe den allerede er positiv idag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

Anonym trådstarter

mija skriver:

Men det kan jeg 

Tak mija tror lidt det handler om hvilken skærm man har. Det bliver sjovt og se. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

Anonym trådstarter

Men i hvert fald. Siden igår har der været kvalme flere gange og meget træt. Ægget skulle gerne have sat sig d 19. Der var der i hvert fald implantations blødning. 

Så det da sjovt og følge. Jeg syntes det er spændende ved alle der prøver og blive gravide, hvis man tør følge et æg der kan ende i bio ����

Anmeld Citér

21. februar 2017

mija

Anonym skriver:

Det jo også mere for at ekspermentere hvor tidligt man kan teste, og det finder vi så ud af inden for de næste 7 dage  men hvis det ikke har interesse vil jeg da ikke sætte ind hvis den bliver mere positiv 

Jo da! Håber og krydser fingre for at den er der og udvikler sig!

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym trådstarter

Det spændende. Skriver på fredag og lægger billede af test  vi håber det bliver en fest. 

Vi må være positive når vi nu prøver og håbe på det bedste. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Josephinesmor

Anonym skriver:

Idag har jeg to svagt positive ved godt det kan ende i en bio! Men hvor hurtigt efter implantations blødning starter hcg at stige. 

Jeg føler det stikker i underlivet som de andre gange. Nogen der har prøvet noget lignende. 

Jeg kan ane en streg på øverste test. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

pb2017

Jeg kan altså også godt ane en streg omend meget svag  Krydser fingre for den er positiv! 

Anmeld Citér

21. februar 2017

S.S.Robin

Anonym skriver:

Det også svært og se på billedet 

Jeg kan godt se stregerne. Både på det negative billede og det alm. Jeg håber den bliver tydeligere for dig inden for den næste uges tid. 

Anmeld Citér

22. februar 2017

AnoMom

Jeg kan altså også godt se stregerne :-)

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

Men er den ikke svagt positiv fordi du lige har mistet et barn i uge 20 eller 22? (Husker ikke hvilken uge). Eller husker jeg helt forkert?

Kan ane en svag streg på den øverste test på det billede der ikke er i negativ-format, men jeg ville ikke turde stole på den før om 1-2 uger mindst. Og hvis du lige har aborteret, så ville jeg slet ikke stole på den.

Anmeld Citér

22. februar 2017

Mami

Bio er frem til uge 6 så uanset hvad kan man fange en bio frem til det. 

Jeg kan ane noget, men det ligner en skygge streg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.