Gemmer i jeres børns tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2017

Carina:-)

EnGodMor skriver:

nøøøøøøj hvor fantastisk, bare det var mig Hvordan fik du manden overtalt den får jeg desværre aldrig min mand med på 

Syntes virkelig det er fantastisk og bliver helt misundelig

Det skete bare sådan hen af vejen så har ikke nogle gode fif 

Min mand siger han har lært ikke at sove på ryggen ...(høhø) men ellers så har vi taget det som det kommer .

Jeg ville kun have 2 max 3 børn men den holdt ikke længe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2017

nilletøz

Karina84 skriver:

Her bliver de altså heller ikke gemt... Især min mand synes ikke det er særlig lækkert, og har set hans blik flere gange når hans mor har fundet gamle tænder frem da ham og hans søskende var små. 

Så for os selv har det ingen sentimental værdi at se på små tænder, i en lille æske. 

Netop i dag har vores dreng tabt hans første tand, og det er selvfølgelig stort, så der er blevet taget billeder og vi har snakket om tandfeen og alt det. Men når tanden er blevet byttet ud med en mønt her i aften, så er ret sikker på at den ryger i skralderen.

Generelt har jeg også bare noget med tænder... Har aldrig kunnet klare synet af et gebis og jeg har en slem tandlægeskræk.

Kan bare ikke se hvad det er ulækkert ved dem? Jeg vil blive meget upopulær hvis jeg smid børnenes tænder ud i skraldespanden..

jeg har også slem tandlægeskræk, men har da stadig gemt den stores tænder...

Anmeld Citér

18. februar 2017

Karina84

Kan bare ikke se hvad det er ulækkert ved dem? Jeg vil blive meget upopulær hvis jeg smid børnenes tænder ud i skraldespanden..

jeg har også slem tandlægeskræk, men har da stadig gemt den stores tænder...

Upopulær hos børnene?

Altså min dreng vågnede her i morges og var fuld ud med på at tandfeen havde taget den med eller tryllet den om til en mønt  Han spurgte slet ikke efter den, eller ville se den.

Høhø men manden nænnede så alligevel ikke at smide den ud, så den bliver vist alligevel lige gemt et par dage. 

Men jeg tror virkelig ikke jeg vil kigge på tanden og tænkte "nuhr en lille tand, hans første tabte mælketand", kan slet ikke se det søde i en tand.
Jeg vil derimod kigge på mine billeder af ham der smiler stolt og uden en fortand, og mindes dagen  

Måske er det bare mig 

Anmeld Citér

19. februar 2017

nilletøz

Karina84 skriver:

Upopulær hos børnene?

Altså min dreng vågnede her i morges og var fuld ud med på at tandfeen havde taget den med eller tryllet den om til en mønt  Han spurgte slet ikke efter den, eller ville se den.

Høhø men manden nænnede så alligevel ikke at smide den ud, så den bliver vist alligevel lige gemt et par dage. 

Men jeg tror virkelig ikke jeg vil kigge på tanden og tænkte "nuhr en lille tand, hans første tabte mælketand", kan slet ikke se det søde i en tand.
Jeg vil derimod kigge på mine billeder af ham der smiler stolt og uden en fortand, og mindes dagen  

Måske er det bare mig 

Både hos ungerne ja, men også mine forældre..

den stor ved hvor hans tænder ligger, men spørger ikke efter dem når de først er lagt væk. 

Jeg " køber" dem af tandfeen når han har tabt en tand, og den tror han på..

min mor har gemt måde mine og min søsters tabte tænder..

jeg har også en masse billeder jeg kan kigge på, men synes nu også det er et minde fra da de tabte deres tænder..

Men igen viber alle forskellige og har hver vores meningen.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.