Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inspireret af den anden tråd om børnetænder, gemmer i jeres børn's tænder når de er faldet ud?
Hos os er der ingen tvivl, jeg vil gemme dem i et par fine æsker
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Troldemommi skriver: Inspireret af den anden tråd om børnetænder, gemmer i jeres børn's tænder når de er faldet ud? Hos os er der ingen tvivl, jeg vil gemme dem i et par fine æsker
Hejsa
Ja - det gør vi/jeg Min mor gemte mine og dem fik jeg da jeg blev 20
Nej jeg gemmer dem ikke. Synes det er lidt ulækkert og ved heller ikke hvad de skulle bruges til
Min dreng taber ikke tænder lige foreløbigt. - forhåbentlig da eftersom han kun er 18 mdr haha
men tror bestemt jeg vil gemme dem når det bliver den tid. :-)
Jeg gemte dem, som i datid. For min ene søn fandt dem, og sagde det altså var rimelig creepy ..
Og så røg de ud
Ja fordi vores søn syntes det er stort når tanden er tabt putter vi den i den fine æske også kommer tandfeen
Ja jeg har gemt dem alle sammen.
Absolut og er knust over at Silas' første tand fik hans lillebror smidt væk :/
Måske det var mig der startede den anden tråd, så jeg hat stemt ja
Det er da lidt ulækkert, men det er er nu så meget det er, så vi gemmer også
Nej det kan jeg ikke se noget formål med. Jeg har gemt et særligt stykke tøj fra hver da de var nyfødte og det får de engang. Men ville slet ikke selv have ønsket at min mor havde beholdt mine tænder og givet mig dem. Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle have brugt dem til og kønne er de jo heller ikke som sådan.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128