Gemmer i jeres børns tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Nu er der længe til min datter taber sine, men nej, jeg tror ikke, jeg vil gemme dem. Jeg synes, det er ulækkert på en eller anden måde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Troldemommi skriver:

Inspireret af den anden tråd om børnetænder, gemmer i jeres børn's tænder når de er faldet ud? 

Hos os er der ingen tvivl, jeg vil gemme dem i et par fine æsker 

Jeg har stemt blankt, for vi har gemt den første tand, men ikke resten.

Anmeld Citér

17. februar 2017

Palaja

nilletøz skriver:

Smider du dem så bare ud?

Ja  eller tandfeen henter dem 

Anmeld Citér

17. februar 2017

nilletøz

Palaja skriver:

Ja  eller tandfeen henter dem 

Hvad så når tandfeen har været der?

her bliver de lagt i en lille kiste som ham fik ds han var til tandlægen sidst

Anmeld Citér

17. februar 2017

nilletøz

Kan ikke se hvad der er ulækkert ved at gemme dem.. vasker da dem inden de bliver langt væk..

vil aldrig kunne få mig selv til at smide dem ud om så jeg havde 2 eller 10 børn 

Anmeld Citér

17. februar 2017

EnGodMor

Carina:-) skriver:

Nej 

Med så mange børn som.jeg har lærer man at priotere efter hvad man vil gemme . 

Hvis jeg skulle gemme graviditets teste første sæt tøj første sko Osv Osv ville vi drukne i rod.

så nej ingen mælketænder . 

Jeg bliver helt nysgerrig hvor mange børn har du da

Anmeld Citér

17. februar 2017

Karina84

nilletøz skriver:

Kan ikke se hvad der er ulækkert ved at gemme dem.. vasker da dem inden de bliver langt væk..

vil aldrig kunne få mig selv til at smide dem ud om så jeg havde 2 eller 10 børn 

Her bliver de altså heller ikke gemt... Især min mand synes ikke det er særlig lækkert, og har set hans blik flere gange når hans mor har fundet gamle tænder frem da ham og hans søskende var små. 

Så for os selv har det ingen sentimental værdi at se på små tænder, i en lille æske. 

Netop i dag har vores dreng tabt hans første tand, og det er selvfølgelig stort, så der er blevet taget billeder og vi har snakket om tandfeen og alt det. Men når tanden er blevet byttet ud med en mønt her i aften, så er ret sikker på at den ryger i skralderen.

Generelt har jeg også bare noget med tænder... Har aldrig kunnet klare synet af et gebis og jeg har en slem tandlægeskræk.

Anmeld Citér

17. februar 2017

Carina:-)

EnGodMor skriver:

Jeg bliver helt nysgerrig hvor mange børn har du da

Jeg har født 8 

Anmeld Citér

17. februar 2017

EnGodMor

Carina:-) skriver:

Jeg har født 8 

nøøøøøøj hvor fantastisk, bare det var mig Hvordan fik du manden overtalt den får jeg desværre aldrig min mand med på 

Syntes virkelig det er fantastisk og bliver helt misundelig

Anmeld Citér

17. februar 2017

Kamilla-m

Nu er det kun mine to ældste der har tabt indtil videre. Men nej, min store dreng har slugt tre af dem  og resten har han selv smidt væk inden vi har set dem. 

Min datter tabte hendes første i skolen og havde den selvf med hjem, men den hentede tandfeen. 

Som en anden skriver kan man blive ved at gemme, når der er mange børn i huset, her er der seks skønne unger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.