Gemmer i jeres børns tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2017

MorTil3+

Ja vi gemmer dem. Mine forældre gemte også mine, de har dem stadig. Jeg fik så denne her af min farmor i konfirmationsgave så en af mine tænder er da blevet brugt til noget, resten ligger bare i en æske hos mine forældre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2017

Troldemommi

Muhmi skriver:

Absolut og er knust over at Silas' første tand fik hans lillebror smidt væk :/

Der var ærgerligt 

Anmeld Citér

16. februar 2017

Troldemommi

MorTil3+ skriver:

Ja vi gemmer dem. Mine forældre gemte også mine, de har dem stadig. Jeg fik så denne her af min farmor i konfirmationsgave så en af mine tænder er da blevet brugt til noget, resten ligger bare i en æske hos mine forældre.

Jeg har en veninde som også fik en kæde med en mælketand i, syntes det var fint, men desværre faldt hendes tand ud og mistede den, så pas godt på din 

Anmeld Citér

16. februar 2017

Aristocats

17. februar 2017

Rauw

Nej her kommer tandfeen og tar dem og så ser vi dem ikke igen. Jeg gemmer heller ikke negle, hår eller andet ulækkert  Tilgengæld tar jeg massere billeder så håber det kan gøre op for hvis de en dag står som 25 årige og tænker, jeg mangler virkelig en æske mælketænder som bevis på at jeg engang var et barn. 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Anpau

Mine forældre gemte mine, da jeg var barn. Aner ikke om de stadig har dem, men som barn syntes jeg det var sjovt at kigge til dem en gang i mellem?. 

Vil også gemme mine børns tænder, nok ikke for evigt, men mens de er små, og stadig er i tabe-tænder-fasen 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Benjamins'mor

Troldemommi skriver:

Inspireret af den anden tråd om børnetænder, gemmer i jeres børn's tænder når de er faldet ud? 

Hos os er der ingen tvivl, jeg vil gemme dem i et par fine æsker 

Mine har ikke tabt nogen tænder endnu, men har stemt ja, for det vil jeg når de gør. Min mor harb også gemt nogen af vores.

Anmeld Citér

17. februar 2017

Carina:-)

Nej 

Med så mange børn som.jeg har lærer man at priotere efter hvad man vil gemme . 

Hvis jeg skulle gemme graviditets teste første sæt tøj første sko Osv Osv ville vi drukne i rod.

så nej ingen mælketænder . 

Anmeld Citér

17. februar 2017

nilletøz

Palaja skriver:

Nej jeg gemmer dem ikke. Synes det er lidt ulækkert og ved heller ikke hvad de skulle bruges til  

Smider du dem så bare ud?

Anmeld Citér

17. februar 2017

nilletøz

Har stemt ja.. vi gemmer dem.. den store har tabt 4 stk og har gemt dem alle. Og vil også gemme lillebrors når den tid kommer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.