Anonym skriver:
Line, Du misforstår konsekvent hensigt og mine skrevne ord. Jeg kan ikke formulere anderledes end jeg har i de mange andre indlæg
jeg kan ikke bidrage Med mere eller få den hensigt frem jeg vil.
Jeg vil hoppe ud af debatten nu
Der er absolut ikke min mening at misforstå. Og jeg har flyttet mig fx har jeg forstået du gør det af lyst og dermed ikke gør der for pengene og sælger dig selv af nød - jeg skal således ikke have ondt af dig men derimod vide du har det bedst sådan.
Men jeg læser ikke du reflekterer over de argumenter der så kommer om dine børn og nej jeg mener ikke du lærer dem dårlig moral. Men jeg tænker og ved fra mit arbejde de fleste bærb ved langt mere end vi voksne ved, jeg har fået oplysninger fra elever og når jeg spurgte forældre om det spurgte de: hvordan pokker vidste de det. Jeg har haft elever nede i de små klasser der vidste deres mor havde aborteret uden de havde det fået fortalt og de vidste egentlig ikke helt hvad det var udover de vidste mor var ked af der og det for dem måske var farligt - forældrene anede ikke barnet vidste noget.
Jeg ved også fra mit arbejde at hierakiet kan være hårdt, hakkeorden kan gøre ondt. Og der er børn der har det så svært selv at det tager tid at lære dem rummelighed og der får man der altså råt for usødet alla: hvorfor er du en handikapper, jeg vil ikke være sammen med en handikapper! Og vi voksne knokler, arbejder med det, fortæller, beretter, prædiker men det er der alligevel.
Jeg ved også fra den gang jeg var i udskolingen og fra min egen teenager at den tid hvor man er på randen af en eksistentiel krise der ønsker man ikke at ens familie også lægger brænde på bålet. Og at vi kan være nok så frigjorte men den spæde seksualitet gør dem "bange" og de kan ikke tåle at vide mor er eller har været prostitueret.
Anmeld
Citér