modesty skriver:
Jeg synes at du skal prøve at tage et skridt bagud, og så se på de følelser du får når jeg taler som jeg gør om soldater. Det stigma du taler om at soldater bliver udsat for, er ikke langt fra det stigma som du og andre udsætter sexarbejdere for. Prøv at forstå at sexarbejdere har lige så meget ret til at vælge frit og blive respekteret for deres valg som soldater har. At den form for værdisætning af mennesker og deres liv som du er ude i, ikke er i orden. At alle mennesker bør respekteres lige - uanset hvad du personligt og moralsk mener om deres valg.
(og ja, jeg skriver som jeg gør om soldater for at provokere og sætte tanker i gang - jeg mener at mennesker skal være helt fri til at vælge at blive soldater hvis det er dét de gerne vil og jeg kunne aldrig drømme om at dømme nogen for det valg - uanset hvad jeg personligt mener om krig)
For mig er der bare stadig en forskel.
Det er fair nok men ikke respektere en soldats valg, men vi har som samfund pligt til ar hjælpe de mennesker der drager ud for beskytte vores land og vores børn.
Det gør sexarbejdere ikke. Som sagt jeg er fuldstændig ligeglad med om hun knalder 700 mænd be my fucking guest. Det sekund hun tager penge for det, giver det for mig, et forkert signal til unge piger.
Anmeld
Citér