Jeg blir noget træt af at hører jeg er naiv.
Jeg lever i denne her verden, jeg er den der sælger jeg er den der mødes med fremmede, jeg er den der står med dillemaet "vil jeg denne ting" i derimod (nogen af jer) har baseret jeres viden på fordomme, 3 håndsviden, artikler og deslige og det mener i gør jer mere kompetente til at fortælle om den verden jeg lever i?
Jeg har ikke en skud sikker plan for hvad der skal fortælles ungerne inde for de her 3 til 6 måneder, hvordan skulle jeg det? Jeg mener for det første risikoen er minimal, jeg er en af den slags mødre der altid går i høje hæle og fuld kridsmalling, så det er ikke mærkeligt at se mig sådan, derimod ville du løfte brynet hvis du så mig i jogging sæt.
Hvis i alle stopper 2 sekunder og ser hvordan i har reageret hver i sær hvilken reaktion fra mig havde så være tilstrækkelig til jer alle?
Jeg må tage det hvis det blir aktuelt til den tid for jeg kan ikke vide hvad reaktionen bliver hos karlas eller mikkels mor.
Et oprids fra jeres rektioner hver i sær er:
det synd for dig
du skulle skamme dig
du er utro
du er selvsadene
Du er amoralsk
du lærer dine børn dårlige værdier
du er naiv
du får sygdomme der smitter din familie
følg din lyster.
Hvilken plan og reaktion dækker dem alle?
Jeg tror netop fordi jeg er afslappet og tager en evt. Reaktion som den kommer, gør jeg er bedre rustet fordi jeg netop ikke har puttet mine børn og andres reaktioner ned i en kasse.
Anmeld
Citér