Jeg synes ikke, det er i orden af den meget simple grund, at du er totalt naiv omkring det, og hvilke konsekvenser det kan have for dig og din familie.
Det er naivt at tro, at et kondom beskytter dig imod alle kønssygdomme. Du kan få herpes på mere eller mindre hel kroppen, og som en anden allerede har skrevet, så kan kønsvorter også sidde uden for kondomets område. Så hvis du bliver smittet med herpes, kan du sagtens give det videre til dine børn og din mand. Jeg synes ærligt talt, at det er skræmmende, at du ikke tager det mere seriøst.
Og så er det naivt, at du slet ikke tænker over, hvad du eventuelt vil sige og gøre, hvis dine børn finder ud af det. "Det tager du til den tid" er simpelthen langt ude i min verden. Det er meget muligt, at du mener, at det er totalt usandsynligt, at dine børn finder ud af det, men du er NØDT til at tænke alle scenarier igennem. Selvom det virker helt usandsynligt lige nu, kan du godt stå i en situation på et tidspunkt, hvor din mand for eksempel forlader dig og bruger dit virke som prostitueret mod dig. Der er INGEN, der kan vide, hvad fremtiden bringer, heller ikke dig.
Jeg synes generelt, at du lader til at have en utrolig naiv og urealistisk tilgang til det her. Og jeg synes, at det er det, der gør det til en no-go.
Anmeld
Citér