Egoistisk dilemma. Alternativ 7/7 ordning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2017

Anonym

Sandratoft skriver:

Hvorfor dog ikke det? Du vil jo gerne lade far undvære ham i 9 dage af gangen. 50/50 ordningen vil derfor være for din skyld, og ikke for jeres barns skyld. 

Hvorfor skulle hun dog afgive bopælen til far ud af det blå??��

Det vil da aldrig være i så lille et barns tarv,at blive flyttet væk fra sin primæromsorgs person.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Min eks og jeg har lige nu en 9/5 ordning som fungerer godt. Vores barn er glad og tilfreds. Men far vil (forståeligt) godt have en 7/7 ordning. Men han er også enig i at det er hårdt for os begge at skulle undvære vores barn i 7 dage i træk. Jeg har så gået og tænkt at man måske kunne sige; den ene uge at jeg har barnet mandag til torsdag morgen hvor der afleveres i vuggestue og far så har torsdag eftermiddag til søndag aften og uge  efter omvendt. Sådan så vi begge har 3,5 dag i hver uge  det giver jo også en 7/7 ordning  

Men spørgsmålet er om det er for forvirrende for barnet? Ved godt det er individuelt fra barn til Barn. Men vil gerne høre jeres tanker. 

Barnet er knap 2 år og har haft samværsordning 9/5 siden 1 års alderen ca

Mit bedste råd er: prøv at mærke efter helt helt derinde, hvor det gør ondt. Hvordan ville du selv have det med at flytte så meget? At skulle pakke en taske så tit, at skulle svare på: er du hos mor eller far, eller sågar selv, måske glemme, hvor du er idag? 

Hvis dit svar er cool, så kan du godt byde dit barn det. Hvis dit svar er Fame om jeg ville: så lad være. 

Et hvert valg har et fravalg og et valg om skilsmisse giver fravalget at have sit barn 365:-(/ om året

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Mit bedste råd er: prøv at mærke efter helt helt derinde, hvor det gør ondt. Hvordan ville du selv have det med at flytte så meget? At skulle pakke en taske så tit, at skulle svare på: er du hos mor eller far, eller sågar selv, måske glemme, hvor du er idag? 

Hvis dit svar er cool, så kan du godt byde dit barn det. Hvis dit svar er Fame om jeg ville: så lad være. 

Et hvert valg har et fravalg og et valg om skilsmisse giver fravalget at have sit barn 365:-(/ om året

Kan fuldt ud forstå hvad du skriver. Og det giver rigtig god mening. :-)

han har skift allerede nu som ikke påvirker ham. Men han skal selvfølgelig ikk kastes frem og tilbage hver anden dag. Det ved jeg godt han ikk ville kunne klare hvor imod far mener at det kan han sagtens for "han kender ham jo" han forstår ikk rigtig det her med fast base og sådan. 

Men tænker at en 6/8 løsning kunne være en mulighed. Men indtil videre så beholder vi 9/5 med ekstra dage ind imellem 

Anmeld Citér

14. februar 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han er vant til skift i nuværende ordning. Der har aldrig påvirket ham. 

Det er ikke en mulighed nej. 

Ja han er vant til skift men ikke til flere skift indenfor en uge! 

Det er vigtigt at barnet føler at det har en base hvilket dit barn har nu i en 9/5 ordning. 

Så kunne I måske aftale at far kommer og spiser to gange om ugen? 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

Ja han er vant til skift men ikke til flere skift indenfor en uge! 

Det er vigtigt at barnet føler at det har en base hvilket dit barn har nu i en 9/5 ordning. 

Så kunne I måske aftale at far kommer og spiser to gange om ugen? 

Det er som sagt ikke en mulighed at far kommer og spiser (personlige årsager). 

Jo han er vant til flere skift på en uge

1. Uge hos far mandag til torsdag og igen fredag til sødnag

2. Uge hos far tirsdag til torsdag 

Anmeld Citér

14. februar 2017

MorTil4<3

Anonym skriver:

Min eks og jeg har lige nu en 9/5 ordning som fungerer godt. Vores barn er glad og tilfreds. Men far vil (forståeligt) godt have en 7/7 ordning. Men han er også enig i at det er hårdt for os begge at skulle undvære vores barn i 7 dage i træk. Jeg har så gået og tænkt at man måske kunne sige; den ene uge at jeg har barnet mandag til torsdag morgen hvor der afleveres i vuggestue og far så har torsdag eftermiddag til søndag aften og uge  efter omvendt. Sådan så vi begge har 3,5 dag i hver uge  det giver jo også en 7/7 ordning  

Men spørgsmålet er om det er for forvirrende for barnet? Ved godt det er individuelt fra barn til Barn. Men vil gerne høre jeres tanker. 

Barnet er knap 2 år og har haft samværsordning 9/5 siden 1 års alderen ca

7/7 er for forældrene. IKKE for barnets bedste.. 

man er egoistisk når ma tænker på at det er hårdt for en selv, når man skal tænke på børnene.. 

De skal have en fast base, og det har de ikke ved 7/7

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.