Anonym skriver:
Min eks og jeg har lige nu en 9/5 ordning som fungerer godt. Vores barn er glad og tilfreds. Men far vil (forståeligt) godt have en 7/7 ordning. Men han er også enig i at det er hårdt for os begge at skulle undvære vores barn i 7 dage i træk. Jeg har så gået og tænkt at man måske kunne sige; den ene uge at jeg har barnet mandag til torsdag morgen hvor der afleveres i vuggestue og far så har torsdag eftermiddag til søndag aften og uge efter omvendt. Sådan så vi begge har 3,5 dag i hver uge det giver jo også en 7/7 ordning
Men spørgsmålet er om det er for forvirrende for barnet? Ved godt det er individuelt fra barn til Barn. Men vil gerne høre jeres tanker.
Barnet er knap 2 år og har haft samværsordning 9/5 siden 1 års alderen ca
Mit bedste råd er: prøv at mærke efter helt helt derinde, hvor det gør ondt. Hvordan ville du selv have det med at flytte så meget? At skulle pakke en taske så tit, at skulle svare på: er du hos mor eller far, eller sågar selv, måske glemme, hvor du er idag?
Hvis dit svar er cool, så kan du godt byde dit barn det. Hvis dit svar er Fame om jeg ville: så lad være.
Et hvert valg har et fravalg og et valg om skilsmisse giver fravalget at have sit barn 365:-(/ om året
Anmeld
Citér