Anonym skriver:
Jeg takker for jeres svar! og jeg er glad for at høre, det ikke er mig, som sådan er gal på den.
Jeg må finde en måde, jeg kan sige fra næste gang uden at det er "for voldsomt". For jeg kan mærke det går mig meget på.
Derudover kan jeg også mærke, at min veninde har forandret sig en del. Bare det, at hun finder sig i det, ligner hende ikke. Hun plejer at være en person, som siger fra med det samme!
Næste gang han begynder at sige ting han mener er utilfredsstillende som du Gør, så siger du det ligeud til ham "jeg har bemærket rigtig mange gange, at du generaldt kommer med negative kommentar til mig om mig, alt hvad jeg Gør, mit barn osv, hvis du ikke er tilfreds med mig og min familie, med vores måde at være på og Gøre tingene på, så er du velkommen til at blive væk en anden gang, for jeg gider ikke og skal rakkes ned af dig hver gang vi er sammen, men ellers må du sige hvilke problemer du har om mig og min familie, så vi lige kan få det på plads en gang for alle"
SÅDAN der ville jeg sige det, hvis det var mig, du skal bestemt ikke lade andre side og generer dig hver gang!
Anmeld
Citér