Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger, Hvordan går det med Jer? Status siden sidst. Er de gravide stadig gravide? Og hvordan gik det med Jer der afventede mens eller to streger? Jeg er ca. midt i cyklus, så har lang tid til næste testdag, og keder mig lidt i ventetiden
Hej piger,
Hvordan går det med Jer? Status siden sidst. Er de gravide stadig gravide? Og hvordan gik det med Jer der afventede mens eller to streger? Jeg er ca. midt i cyklus, så har lang tid til næste testdag, og keder mig lidt i ventetiden
Stadig gravid, nu 10+1. Ser frem til scanning i uge 14 Håber at alt er ok.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm....
i dag er det 12 dage siden første dag i menstruation, og nu pletbløde jeg, og det gjorde jeg også i går. Hvad kan dette være? Nogen der har et godt bud?
NF gennemført og alt okay. Termin 13/10
Stivdie skriver: Hov!
Hov!
Tillykke
håber alt er okay
HPH skriver: NF gennemført og alt okay. Termin 13/10
Hvor dejligt! Er virkelig glad på dine vejne
HPH skriver: Tillykke håber alt er okay
Tak
Tja, jeg er kun ca 7+4 og jeg har haft tømmermandsagtig kvalme i snart 2 uger. Har stadig svært ved at tro, at embryoet ikke dør i min mave denne gang også. 1 uge og 2 dage til tidlig scanning - ca samme dag som hvor embryoet døde sidst.
Hvor dejligt håber også at min NF scanning går som den ska på onsdag
Håber det fortsat går jer godt!
- Jeg kunne også godt tænke mig at følges.
Jeg er 23 år, og vi har Prøvet siden marts 16 nu, uden held
NF også gennemført her med så fine tal
Tidlig scanning her til morgen med hjerteblink Der er lidt tvivl om hvor langt jeg er henne, men et eller andet sted mellem 8+0 og 9+0. Så får taget blodprøve i næste uge og har bestilt tid til NF midt i maj. Er lettet over der er liv endnu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128