Hvad fejler barnet? lægen ved det ikke :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2017

Cassandra

Årgangs Mor skriver:

Det handler da ikje om at have ret, der står da heller ikke at det er det samme!! Og nu havde jeg info fra min læge i første omgang som siger at der er forskel på cøliaki og gluten allergi, og hvad blev der af at være enige om at være uenige, er da langt ude at begynde at nedgøre ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2017

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg skriver på vegne af en veninde,  så det er ikke alt jeg kan svare på. Men hun og jeg er i vildrede. 

Min veninde har et barn på et år. Barnet har nu haft diarré on/off i flere måneder.!!!

Barnet virker ikke umiddelbart til at være smerteplaget eller generet,  men er lidt undervægtig.

Der er undersøgt afføringsprøver uden resultat. 

Lægen bliver ved med at trække tiden ud og virker ikke så ihærdig i at finde løsningen. Kan det virkelig passe at diarre kan forekomme ubehandlet gennem så lang tid ?

Barnet er ikke kræsen og spiser almindeligt sund mad.

Jeg spekulerer på om sådan en lille størrelse kan have noget fødevare allergi? Og hvorden finder vi ud af det? 

Andre bud? 

Min søn var godt nok 4 år, men han døjede også med diarré og opkast, han var også undervægtig. Da afføringsprøverne ikke viste noget blev vi henvist til børneafdelingen. Så jeg ville bede din veninde banke i bordet hos lægen, og kræve en henvisning med det samme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.