Mathias Villads skriver:
Er det kun dig, som dette går udover? Ikke din mand? Hvad gør din mand i forhold dette?
For mig lyder det som du har panik angst og meget forståelig, hvis du bliver udsat for alt dette.. måske er det ikke dårlig at få medicin en periode, som kan hjælpe dig igennem alt dette.. jeg ville ganske enkelt ikke kunne fungere, hvis det skete for mig... men jeg ville nok også begynde på noget aktivt motion.. selvforsvar e.eks. Det giver selvværd og det gør noget aktiv for angsten...
Jeg lider selv af angst og dyrker en masse motion og det gør så meget godt for mig.. og indtil nu har jeg været medicin fri denne gang det er i udbrud... jeg bokser og danser..
Det går ud over mig kun, og altid kun når jeg er svagest (altså når jeg er alene) sidst var da jeg var ude og løbe på cykelstien uden for byen. Igår var hjemme da min mand var kørt, de må jo ha holdt øje med hvad tid han tog afsted tænker jeg.
Jamen min mand er selvf frygtelig ked af at det går ud over mig, og er rasende, og han presser på for at episoden igår blir meldt, hvor jeg tvivler lidt.
Han har prøvet at snakke med hans eks om det og finde et kompromis som hun kan være med til uden den her ballade.
Jeg er netop hjemvendt fra læge, jeg er blevet sygemeldt, og han testede forskellige ting og den slog ud på både depression og panik angst
så han ville ha jeg skal starte på medicin og til psykolog øjeblikkeligt.
Psykolog tænker jeg selv er en god ide for jeg kan dårligt være i min egen krop. Men med medicin ved jeg ikke om jeg tør, pt er jeg skrækslagne for at spise piller af en eller anden grund
Anmeld
Citér