Opdate på 'jeg er træt'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.405 visninger
44 svar
43 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg kommer lige med en fælles opdatering.

Igår morges kl 6:30 da min mand var kørt afsted med vores børn kom en stor og meget høj mand ind i huset, han smadrede døren op i hovedet af mig da jeg førsøgte og lukke den.

Siden da har jeg været PANISK, jeg ryster over det hele og kan slet ikke være nogle steder, jeg føler jeg er ved at blive kvalt langsomt og jeg kan hverken sove eller spise 

Min mand har ringet til lægen for mig og jeg har fået en akut tid om et par timer. Lægen snakkede om medicin, det tror jeg dog ikke jeg er intresseret i, i sidste uge da jeg var hos lægen sagde lægen at jeg havde noget angst og noget stress, og ud fra samtalen idag mellem min mand og læge sagde lægen noget tydede på panik angst

er der nogle der har nogle erfaringer med det ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

esioul

Anonym skriver:

Jeg kommer lige med en fælles opdatering.

Igår morges kl 6:30 da min mand var kørt afsted med vores børn kom en stor og meget høj mand ind i huset, han smadrede døren op i hovedet af mig da jeg førsøgte og lukke den.

Siden da har jeg været PANISK, jeg ryster over det hele og kan slet ikke være nogle steder, jeg føler jeg er ved at blive kvalt langsomt og jeg kan hverken sove eller spise 

Min mand har ringet til lægen for mig og jeg har fået en akut tid om et par timer. Lægen snakkede om medicin, det tror jeg dog ikke jeg er intresseret i, i sidste uge da jeg var hos lægen sagde lægen at jeg havde noget angst og noget stress, og ud fra samtalen idag mellem min mand og læge sagde lægen noget tydede på panik angst

er der nogle der har nogle erfaringer med det ? 

Hvem var den mand?

Hvis det er medicin der skal til for du falder "til ro", så ville jeg sige ja. 

Jeg kan kun anbefale medicin og terapi sideløbende. 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvem var den mand?

Ved ikke om du har læst min tidligere tekst, men det er min mands eks kammerater.. 

han gjorde mig dog ikke noget denne gang, men truede rigtig rigtig meget og rigtig grimt med at jeg kommer til at lide ihjel hvis det blir meldt engang til. Sidst jeg blev overfaldet af dem meldte jeg det. Denne gang har jeg bedt min mand lade værre. Jeg tør ikke 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvem var den mand?

https://www.baby.dk/debat/282696pi3/ordet-er-frit/jeg-er-traet.aspx#GoToMessage

Her er tråden 

Anmeld Citér

2. februar 2017

esioul

Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/282696pi3/ordet-er-frit/jeg-er-traet.aspx#GoToMessage

Her er tråden 

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.  Hold da op..   det er da ikke til at holde ud,  at gå og være bange hele tiden.  

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.  Hold da op..   det er da ikke til at holde ud,  at gå og være bange hele tiden.  

Nej  men sys ikke truslerne er værst, vis han vil gøre mig noget kan jeg ikke forhindre det og så må det være sådan.

men jeg er skrækslagne min krop regere fuldstændig sygt på det

Anmeld Citér

2. februar 2017

Berta

Hej

Jeg har læst flere af dine tidligere indlæg. Det er jo helt vanvittigt det du / I bliver udsat for. 

Først og fremmest må du tage imod den hjælp behøver. Hvis din læge anbefaler medicin lige nu i den akutte fase hvor du har det rigtig skidt synes jeg du skal overveje at tage imod. Derudover så må du også have noget terapi. 

Men altså - det her jo ikke angst der kommer inde fra dig selv og som "bare" kan klares med terapi. Du bliver jo overfaldet, forfulgt og truet. Politiet må på banen. Jeg kan kun anbefale at melde det igen. Og du må jo sige at du bliver forfulgt og overfaldet hver gang du melder det - og I må have noget hjælp fra politiet - det kan ikke passe at man kan true dig eller andre til at tie stille. Du eller din mand har jo ikke gjort noget forkert - han ønsker jo bare - helt naturligt - at se sit eget barn. 

Måske I kan få hjælp hos politiets stalking center? Prøv at spørge.

Det er ikke en nem situation - for I kan jo ikke bare flytte væk fra problemet. 

God bedring med dig lige nu. 

Berta 

Anmeld Citér

2. februar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Det er skrækkelig det du går igennem nu 

Men du må huske på vis du ikke melder det så vinder hun jo igen og får lov til at slippe af sted med hvad der passer hende 

Tænker om du evt kunne undersøge om du kan få en overfaldes alarm den må kunne give noget tryghed osse og så få meldt de bryder ind i dit hus og truer med at slå dig ihjel og få et tilhold mod dem så de ryger ind hver gang de så meget som kontakter dig ved godt det er nemt for mig at sige bag skærmen men du bliver nød til at være stærk og rejse dig for dine børns skyld 

Og så må din mand gå hen og vælge hvad han vil for han kan tydeligvis ikke få begge dele enten må han vælge sin familie han har nu så han kan passe på jer 

Ellers må i gå hver til sit vis han gerne vil blive ved at søge kontakt til sit andet barn da det ødelægger jeres familie  og især dig 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Miti's mama

Jeg er selv forbeholden overfor medicin til depression/stress/lign hvis det kan ordnes på anden vis, fordi det er svært at komme ud af igen. Men det lyder som om du er ved at at være ret langt ude (med god grund), så her ville jeg selv nok sige ja tak til medicin og selvfølgelig enhver anden hjælp. Og DET SKAL meldes til politiet. Hvis I ikke gør det, ved de at de kan slippe afsted med det, og der er ingen garanti for at det stopper desværre.

Stor krammer til dig

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Berta skriver:

Hej

Jeg har læst flere af dine tidligere indlæg. Det er jo helt vanvittigt det du / I bliver udsat for. 

Først og fremmest må du tage imod den hjælp behøver. Hvis din læge anbefaler medicin lige nu i den akutte fase hvor du har det rigtig skidt synes jeg du skal overveje at tage imod. Derudover så må du også have noget terapi. 

Men altså - det her jo ikke angst der kommer inde fra dig selv og som "bare" kan klares med terapi. Du bliver jo overfaldet, forfulgt og truet. Politiet må på banen. Jeg kan kun anbefale at melde det igen. Og du må jo sige at du bliver forfulgt og overfaldet hver gang du melder det - og I må have noget hjælp fra politiet - det kan ikke passe at man kan true dig eller andre til at tie stille. Du eller din mand har jo ikke gjort noget forkert - han ønsker jo bare - helt naturligt - at se sit eget barn. 

Måske I kan få hjælp hos politiets stalking center? Prøv at spørge.

Det er ikke en nem situation - for I kan jo ikke bare flytte væk fra problemet. 

God bedring med dig lige nu. 

Berta 

Ja du har nok ret, min mand siger det samme. Pyh jeg sys ikke det er nemt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.