Min datter påstår hun skal konfirmeres d.1.4. - som du kan læse ud af det er vi jo så ikke nogen der planlægger konfirmation flere år i forvejen 
Hun er en dejlig beskeden pige, der ikke ønsker hverken limousine, helikopter eller 100 gæster (ved heller ikke hvor jeg skal finde dem), så hun har stort ser frie tøjler. Men men men når det er sagt er det lidt svært, for hun vil ikke tale om det. Hun har sagt jeg skal sy tøjet (og hun er vist til buksedragt), og jeg har prøvet at forklare, at jeg så gerne vil vide det nu. Hun vil ikke ud med hvem vi skal invitere og igen har jeg prøvet at forklare vi skal invitere nu. Hun har nu fået en uge til at tænke og så skal hun give nogle svar.
Hun har så godt nok lige fået chokket hendes teater har premiere den dag hun skal konfirmeres, så nu er hun vist på at løbe ned i kirken, spille Forestilling og så holde en middag for de nærmeste. Jeg er ved at blive desperat!
Ærligt havde jeg håbet de fravalgte konfirmation, vi har en lille bitte familie så jeg kan ikke give den store fine fest jeg selv fik, vi er absolut ikke kirkegængere og de er ikke døbt. Men de bestemmer selv, så på den måde er de selvbestemmende. Og de ved også vi ikke bruger 30.000 eller 20.000 for den sags skyld på en fest. Så selvbestemmende men skal jo passe til familie, økonomi eller rettere økonomiske prioriteringer, vi vil hellere have råd til de kan komme på efterskole, sprogskole eller hvad de nu ønsker end holde en enkelt fest.
Anmeld
Citér