Hjælp til test - tør jeg glæde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2017

oOLilleMyOo

Mynewlife skriver:

Jeg kan hvertfald se at nogle har skrevet om terminsgrupper  Tillykke igen! 

Tak skal du have, og tak igen for hjælpen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2017

vissevasse

Jeg ville helt sikkert også finde ud af om der er en terminsgruppe for din måned på facebook. (Det er der helt sikkert) Jeg har været så glad for min, både under graviditeten og især efter baby er kommet. Det er dejligt at have et sted at udveklse erfaringer og frustrationer for nogen som er i samme sted ☺️.

Anmeld Citér

31. marts 2017

oOLilleMyOo

vissevasse skriver:

Jeg ville helt sikkert også finde ud af om der er en terminsgruppe for din måned på facebook. (Det er der helt sikkert) Jeg har været så glad for min, både under graviditeten og især efter baby er kommet. Det er dejligt at have et sted at udveklse erfaringer og frustrationer for nogen som er i samme sted ☺️.

Ja, det kan jeg forestille mig er rart. Jeg er allerede medlem af en international gruppe (fundet igennem en graviditets app), men det ville være rart med en dansk én, da mange ting er forskellige imellem DK og andre lande 

Jeg har ikke lige fået søgt på min-mave endnu, da jeg er ramt af meget meget svær "morgen"kvalme og ikke er ret meget værd, men jeg må lige komme op på hesten og få lavet en profil derinde 

Tak fordi du gad dele dine gode erfaringer og råd 

Anmeld Citér

31. marts 2017

Mynewlife

Kan se bare ved at søge på Facebook at er dukker noget op Så kan du jo blive medlem der, og spørge til en hemmelig gruppe  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. april 2017

oOLilleMyOo

Mynewlife skriver:

Kan se bare ved at søge på Facebook at er dukker noget op Så kan du jo blive medlem der, og spørge til en hemmelig gruppe  

Ej det var smart - tusind tak for fiffet, det vil jeg straks prøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.