Hjælp til test - tør jeg glæde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2017

oOLilleMyOo

anonym94 skriver:

Har du taget en test mere? 

Hej igen! 

Jeg kunne ikke dy mig og tog en test mere i morges - paranoia og alt det der (det kender du måske), men havde ikke lige mulighed for at komme online før nu.

Jeg har vedhæftet et billede af testen fra i morges (håber det er ok med lidt billedspam) - det kan godt være det er indbildning, men jeg synes allerede at den er en lillebitte smule tydligere end den var igår? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

Mortil2piger18

oOLilleMyOo skriver:

Hej igen! 

Jeg kunne ikke dy mig og tog en test mere i morges - paranoia og alt det der (det kender du måske), men havde ikke lige mulighed for at komme online før nu.

Jeg har vedhæftet et billede af testen fra i morges (håber det er ok med lidt billedspam) - det kan godt være det er indbildning, men jeg synes allerede at den er en lillebitte smule tydligere end den var igår? 

Den er da flot positiv. Angående paranoia skal du ik være alene, min test ser sådan her ud og jeg er stadig nervøs for at noget går galt, lige nu frygter jeg feks allermest en ma 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. januar 2017

oOLilleMyOo

Kærlighedogkildevand skriver:

Den er da flot positiv. Angående paranoia skal du ik være alene, min test ser sådan her ud og jeg er stadig nervøs for at noget går galt, lige nu frygter jeg feks allermest en ma 

Den er da ellers flot! 

Hvor langt er du henne? Hvis man må være så nysgerrig 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Mortil2piger18

oOLilleMyOo skriver:

Den er da ellers flot! 

Hvor langt er du henne? Hvis man må være så nysgerrig 

5+5 idag, er ikke blevet mindre nervøs med tiden 

Anmeld Citér

5. januar 2017

oOLilleMyOo

5+5 idag, er ikke blevet mindre nervøs med tiden 

Nej, jeg slapper nok først bare en smule af, når vi har været til den første skanning i uge 7 

Jeg er kun 4+3, så der er desværre noget tid til skanning  

Men vi får da næsten termin samtidig så  

Jeg er som sagt helt ny, så skal lige spørge om der så er en terminsgruppe (eller hvad man kalder det), som man kan melde sig ind i her på siden, alt efter hvornår man er sat til? 

Igen, tillykke med den fine streg - jeg håber min ser ligeså tydelig ud om en uge 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Mortil2piger18

oOLilleMyOo skriver:

Nej, jeg slapper nok først bare en smule af, når vi har været til den første skanning i uge 7 

Jeg er kun 4+3, så der er desværre noget tid til skanning  

Men vi får da næsten termin samtidig så  

Jeg er som sagt helt ny, så skal lige spørge om der så er en terminsgruppe (eller hvad man kalder det), som man kan melde sig ind i her på siden, alt efter hvornår man er sat til? 

Igen, tillykke med den fine streg - jeg håber min ser ligeså tydelig ud om en uge 

Jeg synes også jeg har ventet i evigheder på at nå så langt her  der er mega lang tid til scanning, jeg har ikke lige meldt mig i nogle grupper endnu, det ville være så træls hvis noget gik galt og beg sku melde mig ud igen 

Anmeld Citér

5. januar 2017

oOLilleMyOo

Jeg synes også jeg har ventet i evigheder på at nå så langt her  der er mega lang tid til scanning, jeg har ikke lige meldt mig i nogle grupper endnu, det ville være så træls hvis noget gik galt og beg sku melde mig ud igen 

Det kan der være noget om - man vil jo heller ikke jinxe det 

Det var også mere generelt, om der var sådanne grupper herinde, til når man når så langt 

Har lige leget med terminsudregner, bare sådan for spas' skyld, og har sku termin d. 11 september - hyggelig dato 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Mynewlife

Er du gravid?

Anmeld Citér

14. februar 2017

oOLilleMyOo

Mynewlife skriver:

Er du gravid?

Hejsa! 

Yes, vi var til tidlig skanning i 7 uge, og kunne se det lille hjerte slå 

Jeg er nu præcist 10 uger henne, så går bare og venter på at skulle til næste skanning, så vi forhåbentlig kan se at alt er ok 

Jeg har været meget hårdt ramt af kvalme/opkast, så jeg får ikke lov at glemme at jeg er gravid, hihi 

Jeg har været ret paranoid og ikke turdet glæde mig alt for meget, men nu går det bedre - så må hellere se at få meldt mig til en terminsgruppe herinde (skal lige finde ud af hvordan), da det kunne være vildt hyggeligt at følges med andre 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Mynewlife

oOLilleMyOo skriver:

Hejsa! 

Yes, vi var til tidlig skanning i 7 uge, og kunne se det lille hjerte slå 

Jeg er nu præcist 10 uger henne, så går bare og venter på at skulle til næste skanning, så vi forhåbentlig kan se at alt er ok 

Jeg har været meget hårdt ramt af kvalme/opkast, så jeg får ikke lov at glemme at jeg er gravid, hihi 

Jeg har været ret paranoid og ikke turdet glæde mig alt for meget, men nu går det bedre - så må hellere se at få meldt mig til en terminsgruppe herinde (skal lige finde ud af hvordan), da det kunne være vildt hyggeligt at følges med andre 

Ih tillykke! 

Kan godt følge dig  

Ellers er der sikkert også inde på facebook! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.