Hjælp til test - tør jeg glæde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2017

oOLilleMyOo

Mynewlife skriver:

Ih tillykke! 

Kan godt følge dig  

Ellers er der sikkert også inde på facebook! 

Altså, terminsgrupper på FB?

Hvordan fungerer det lige - er det folk herfra eller? 

Det er er stadig ikke officielt hos os endnu (kun min mor og tætte veninder ved det), så hvis det er på FB skal det vist være hemmelige grupper  

Men vil meget gerne vide hvordan det fungerer, så kan jeg jo bare tilmelde mig når det er gjort officielt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2017

Mynewlife

oOLilleMyOo skriver:

Altså, terminsgrupper på FB?

Hvordan fungerer det lige - er det folk herfra eller? 

Det er er stadig ikke officielt hos os endnu (kun min mor og tætte veninder ved det), så hvis det er på FB skal det vist være hemmelige grupper  

Men vil meget gerne vide hvordan det fungerer, så kan jeg jo bare tilmelde mig når det er gjort officielt 

Hvis du går ind på minmave.dk - debat - ude i siden er der et punkt der hedder terminsgrupper. Så finder du den du hører til, og derunder, er der HELT sikkert nogle der har skrevet om hemmelig facebook gruppe. Ellers laver du bare et opslag, og så er der folk der kan guide dig! Du skal nok tilføjes af en som kan lukke dig ind. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

oOLilleMyOo

Mynewlife skriver:

Hvis du går ind på minmave.dk - debat - ude i siden er der et punkt der hedder terminsgrupper. Så finder du den du hører til, og derunder, er der HELT sikkert nogle der har skrevet om hemmelig facebook gruppe. Ellers laver du bare et opslag, og så er der folk der kan guide dig! Du skal nok tilføjes af en som kan lukke dig ind. 

Hej ingen 

undskyld det sense svar, men Jeg troede at jeg ville få en mail når der kom svar i tråden her, så havde slet ikke set at du havde været så sød at svare 

Jeg vil prøve at følge din vejledning og se om jeg ikke kan finde en terminsgruppe herinde og evt en FB-gruppe. 

Tusind tak! 

Anmeld Citér

21. februar 2017

oOLilleMyOo

Ah - de kalder det "fødselsgrupper" og ikke "terminsgrupper" herinde...

Jeg har fundet stedet hvor der er lavet en gruppe til hver måned, men det ser ikke ud til at der er ret meget gang i fødselsgrupperne generelt - der er kun et par indlæg i hver gruppe, selv i dem fra 2016. Det var en skam 

Pyt, så må jeg se om jeg kan finde sådanne grupper et andet sted 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Humlen*

Tænker du må kunne finde en termins-/fødselsgruppe her på siden via linket:  https://www.baby.dk/Forum/Birthgroups.aspx

Og så et stoooort tillykke 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Humlen*

oOLilleMyOo skriver:

Ah - de kalder det "fødselsgrupper" og ikke "terminsgrupper" herinde...

Jeg har fundet stedet hvor der er lavet en gruppe til hver måned, men det ser ikke ud til at der er ret meget gang i fødselsgrupperne generelt - der er kun et par indlæg i hver gruppe, selv i dem fra 2016. Det var en skam 

Pyt, så må jeg se om jeg kan finde sådanne grupper et andet sted 

Så først du lige nu selv havde fundet det.... Ooups.

Ærgerligt der ikke er gang i grupperne

Anmeld Citér

21. februar 2017

oOLilleMyOo

Humlen* skriver:

Så først du lige nu selv havde fundet det.... Ooups.

Ærgerligt der ikke er gang i grupperne

Heh, det var da bare sødt af dig at du gad hjælpe, og endda med direkte link og det hele 

Men ja, det er en skam at grupperne ikke rigtig er aktive - tænker at folk jo så må bruge de "blandede grupper" det mere, mon ikke? 

Og tak for tillykket - vi har ventet længe på endelig at få opfyldt vores ønske, så det er helt fantastisk 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Mynewlife

oOLilleMyOo skriver:

Heh, det var da bare sødt af dig at du gad hjælpe, og endda med direkte link og det hele 

Men ja, det er en skam at grupperne ikke rigtig er aktive - tænker at folk jo så må bruge de "blandede grupper" det mere, mon ikke? 

Og tak for tillykket - vi har ventet længe på endelig at få opfyldt vores ønske, så det er helt fantastisk 

Altså på minmave er der en del .. Kan prøve at smide linket ind, men det virker nok ikke :/ Der er flere der bruger minmave end baby.dk 

http://www.min-mave.dk/debat/terminsgrupper/september-2017/terminsgruppe-september-facebook.htm

- du har termin i september, ikke?

Anmeld Citér

22. marts 2017

oOLilleMyOo

Mynewlife skriver:

Altså på minmave er der en del .. Kan prøve at smide linket ind, men det virker nok ikke :/ Der er flere der bruger minmave end baby.dk 

http://www.min-mave.dk/debat/terminsgrupper/september-2017/terminsgruppe-september-facebook.htm

- du har termin i september, ikke?

Hejsa!

Mange tak for dit svar - af ukendte årsager fik jeg ikke besked om at nogen havde skrevet i min tråd, sorry 

Det kunne bestemt være en god ide at prøve min-mave, hvis de har nogle aktive terminsgrupper - den side har jeg ikke rigtig undersøgt endnu 

Jeg ser lige om linket virker, og ellers kan jeg søge efter dem, når nu jeg ved at de findes, tak  Og jo, jeg har termin i september 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Mynewlife

oOLilleMyOo skriver:

Hejsa!

Mange tak for dit svar - af ukendte årsager fik jeg ikke besked om at nogen havde skrevet i min tråd, sorry 

Det kunne bestemt være en god ide at prøve min-mave, hvis de har nogle aktive terminsgrupper - den side har jeg ikke rigtig undersøgt endnu 

Jeg ser lige om linket virker, og ellers kan jeg søge efter dem, når nu jeg ved at de findes, tak  Og jo, jeg har termin i september 

Jeg kan hvertfald se at nogle har skrevet om terminsgrupper  Tillykke igen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.