Hjælp til test - tør jeg glæde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.433 visninger
34 svar
18 synes godt om
3. januar 2017

oOLilleMyOo

Hejsa allesammen! 

Dette er mit første indlæg på baby.dk, så jeg håber i vil bære over med mig, hvis jeg ikke har styr på det hele endnu 

Lige en kort forhistorie: Kæresten og mig har prøvet at blive gravide igennem en længere periode, og begyndte på behandling (IUI hedder det vist) på en fertilitetsklinik i sensommeren. Efter et par forsøg uden hormontilskud, prøvede vi med, hvilket desværre resulterede i vandcyster på æggestokken. Det betød at jeg i sidste cyklus ikke kunne få hormoner og altså "kun" fik IUI eau naturel, so to speak. Da alderen trykker, besluttede vi os for at melde os til reagensglasbehandling og har egentlig fokuseret på opstarten af det i det nye år, da jeg var ret sikker på at vi ikke ville få bonus uden hormoner.

Men.... min mens kom ikke søndag som planlagt, dog havde jeg murren i underlivet, tænkte jeg at den var på vej. Her til morgen var der stadig intet (2 dage over), så jeg tog den sidste test jeg havde liggende fra apoteket - den er svagt positiv  Jeg er SÅ bange for at få valskt håb og glæde mig for tidligt - så vil nogen af jer tage er kig på billedet og give jeres mening? 

På forhånd tusind tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2017

anonym94

Tillykke den er positiv! Hvis du har brug for at teste mere ville jeg anbefale de teste fra netto de er meget sensitive 

Anmeld Citér

3. januar 2017

AnoMom

oOLilleMyOo skriver:

Hejsa allesammen! 

Dette er mit første indlæg på baby.dk, så jeg håber i vil bære over med mig, hvis jeg ikke har styr på det hele endnu 

Lige en kort forhistorie: Kæresten og mig har prøvet at blive gravide igennem en længere periode, og begyndte på behandling (IUI hedder det vist) på en fertilitetsklinik i sensommeren. Efter et par forsøg uden hormontilskud, prøvede vi med, hvilket desværre resulterede i vandcyster på æggestokken. Det betød at jeg i sidste cyklus ikke kunne få hormoner og altså "kun" fik IUI eau naturel, so to speak. Da alderen trykker, besluttede vi os for at melde os til reagensglasbehandling og har egentlig fokuseret på opstarten af det i det nye år, da jeg var ret sikker på at vi ikke ville få bonus uden hormoner.

Men.... min mens kom ikke søndag som planlagt, dog havde jeg murren i underlivet, tænkte jeg at den var på vej. Her til morgen var der stadig intet (2 dage over), så jeg tog den sidste test jeg havde liggende fra apoteket - den er svagt positiv  Jeg er SÅ bange for at få valskt håb og glæde mig for tidligt - så vil nogen af jer tage er kig på billedet og give jeres mening? 

På forhånd tusind tak

Velkommen til :-)

der er da ingen tvivl. Der ligger da en fin en i udvikling. Tillykke :-)

Anmeld Citér

3. januar 2017

Lulu32

Tillykke 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Cassandra

oOLilleMyOo skriver:

Hejsa allesammen! 

På forhånd tusind tak

Tillykke den ser positiv ud

Anmeld Citér

3. januar 2017

oOLilleMyOo

anonym94 skriver:

Tillykke den er positiv! Hvis du har brug for at teste mere ville jeg anbefale de teste fra netto de er meget sensitive 

Takker  Jeg så desværre først din anbefaling ang testmærke efter at jeg havde været på apoteket og købe to mere. Ekspedienten fattede ikke hvorfor jeg dog ville have to mere, når nu jeg allerede havde én positiv... øøøh, fordi jeg er paranoid og selvfølgelig vil teste igen i løbet af de følgende dage 

Anmeld Citér

3. januar 2017

oOLilleMyOo

Tak for jeres svar! Selvom jeg kunne se en svag streg, kan jeg bare slet ikke tro på at det rent faktisk er virkeligt - efter at have prøvet i såååå lang tid 

Nu bliver det så en kamp at slappe af og ikke gå og være konstant bange for at tabe det 

Nu må tiden bare gerne flyve indtil jeg er i starten af uge 7, hvor de vil skanne og lytte efter hjertelyd 

ps: Jeg kan se at jeg fik lavet nogle slåfejl pga min chocktilstand i morges da jeg skrev, men jeg kan ikke se noget sted at rette i mit indlæg, men kun i mine kommentarer (jeg er på mobil) - kan en af jer garvede brugere hjælpe? 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Mynewlife

Jeg ville også prøve Valmed.. - Kan købes i spar - netto - føtex - bilka.. Har selv fået en svag streg fra apotekets, uden at være gravid.. 

Men din ser nu fin ud 

Anmeld Citér

4. januar 2017

anonym94

Har du taget en test mere? 

Anmeld Citér

4. januar 2017

oOLilleMyOo

Mynewlife skriver:

Jeg ville også prøve Valmed.. - Kan købes i spar - netto - føtex - bilka.. Har selv fået en svag streg fra apotekets, uden at være gravid.. 

Men din ser nu fin ud 

Dem fra apoteket har måske ikke det bedste ry? Jeg kender ikke rigtig markedet for graviditetsteste i butikkerne, må jeg i drømme, da jeg før i tiden har købt dem til ca 2kr stykket på eBay 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.