Hejsa allesammen! 
Dette er mit første indlæg på baby.dk, så jeg håber i vil bære over med mig, hvis jeg ikke har styr på det hele endnu 
Lige en kort forhistorie: Kæresten og mig har prøvet at blive gravide igennem en længere periode, og begyndte på behandling (IUI hedder det vist) på en fertilitetsklinik i sensommeren. Efter et par forsøg uden hormontilskud, prøvede vi med, hvilket desværre resulterede i vandcyster på æggestokken. Det betød at jeg i sidste cyklus ikke kunne få hormoner og altså "kun" fik IUI eau naturel, so to speak. Da alderen trykker, besluttede vi os for at melde os til reagensglasbehandling og har egentlig fokuseret på opstarten af det i det nye år, da jeg var ret sikker på at vi ikke ville få bonus uden hormoner.
Men.... min mens kom ikke søndag som planlagt, dog havde jeg murren i underlivet, tænkte jeg at den var på vej. Her til morgen var der stadig intet (2 dage over), så jeg tog den sidste test jeg havde liggende fra apoteket - den er svagt positiv
Jeg er SÅ bange for at få valskt håb og glæde mig for tidligt - så vil nogen af jer tage er kig på billedet og give jeres mening? 
På forhånd tusind tak
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér