Hævet livmoder? Eller hvad er det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2016

BigHope13

crish89 skriver:

Nej har ikke testet den sidste uge ca. Havde egentlig håbet på en blodprøve før. Men prøver at teste hurtigst muligt.. 

Tænker bare det burde være muligt at fange den på en test hvis du fortsætter med at have symptomer, og kunne du vise en positiv test til lægen ville det nok være nemmere at få dem overbevist om en blodprøve.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

crish89

Ayasmor skriver:

Hvordan ser det ud hos dig? Har du fået testet?

Jeg testede nytårsaftens dag og den var negativ.. er det rigtig hcg kan være højt til at teste? 

Anmeld Citér

2. januar 2017

crish89

BigHope13 skriver:

Tænker bare det burde være muligt at fange den på en test hvis du fortsætter med at have symptomer, og kunne du vise en positiv test til lægen ville det nok være nemmere at få dem overbevist om en blodprøve.

Ja det vil jeg også tro. Men ved den negative test ved lægen sagde hun at jeg skulle teste igen om en uge, og at hcg muligvis også kunne være for højt til at kunne teste.det var i lørdags nytårsaftens dag og den vsr negativ. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

crish89

Mor-til-Alfred skriver:

Kan du ikke bare købe en test og teste igen?

Jo har testet i lørdags og den var negativ. Dog begyndt at få hævet føder, mere ømme bryster. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Mortil2piger18

crish89 skriver:

Ja det vil jeg også tro. Men ved den negative test ved lægen sagde hun at jeg skulle teste igen om en uge, og at hcg muligvis også kunne være for højt til at kunne teste.det var i lørdags nytårsaftens dag og den vsr negativ. 

Hvorfor filan sender hun dig så ikke til scanning så de kan finde ud af om du er gravid. Det er ski da ikke særlig fedt hvis du går og tror du er gravid og så du ikke er ??? 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Lilleguldklump

Jeg har haft kvalme og baby mave i 2 måneder nu, og hævet ømme bryster  Har testet negativt 4 gange, så nu har jeg nået til accept at jeg måske har lidt ubalance lige nu i kroppen

Anmeld Citér

2. januar 2017

crish89

Kærlighedogkildevand skriver:

Hvorfor filan sender hun dig så ikke til scanning så de kan finde ud af om du er gravid. Det er ski da ikke særlig fedt hvis du går og tror du er gravid og så du ikke er ??? 

Jeg har det på samme måde. Har fået en ny tid den 4 i stedet for at vente for længe, bedte om st komme ind til en anden læge. Håber virkelig hun er mere forståelig. Vil bare have vished og ikke andet. Men synes det er svært når jeg får positiv test hjemme først, så negativ ved lægen og tænker derefter at det nok er psyken så, men når lægen så siger jeg godt stadig kan være gravid, så mit hcg muligvis er for højt, så det svært at finde ud af om jeg er eller ik. Specielt når man så får mere ømme bryster, ondt i lænden, hævede føder mm. 

Krydser alt jeg kan for den anden læge sender noget til scanning 

Anmeld Citér

2. januar 2017

crish89

Lilleguldklump skriver:

Jeg har haft kvalme og baby mave i 2 måneder nu, og hævet ømme bryster  Har testet negativt 4 gange, så nu har jeg nået til accept at jeg måske har lidt ubalance lige nu i kroppen

Dejligt at hører jeg ikke er den eneste. Må ærligt indrømme efter negativ test i lørdags er jeg også nået til der nok ik er noget. Men Skal til læge på onsdag 

Anmeld Citér

4. januar 2017

BigHope13

Hvordan gik det så ved lægen i dag 

Anmeld Citér

16. januar 2017

crish89

Hejsa. Undskyld den sene opdatering. Er simpelthen helt på bar bund endnu. Er så frustreret og ved snart ikke hvad jeg skal. Min egen læge tjekkede mig ikke for graviditet da jeg kom derop som aftalt. Vi snakkede kun og hun mente ik der er noget.

kontakter en af de andre læger, sol siger han bestemt mener jeg kan være gravid trods negativ urinprøve ved lægen. Så jeg skal få en tid og bede om underlivsundersøgelse, da jeg samtidig pletbløder efter samleje og hårdt fysisk aktivitet. Tænker yes så må jeg da få et svar, meen igen kommer jeg op til lægen, og fortæller hvordan jeg har det og om symptomer med mere, igen er denne læges eneste svar, at jeg jo har pco og det er det der driller kroppen, hun siger " jeg behøver ikke engang tjekke dig, jeg er uddannet gynækolog og ved hvad pco kan gøre". Så hun taget i stedet blodprøver for blodsukker og stopdskifte og sender henvisning til gynækolog til scanning af æggestokke, for at se hvor slemt min pco er. 

Nu står jeg så tilbage og kan risikere at være 11+5 idag ca, stadig uden svar og læger der ik vil undersøge mig nærmere. 

Ligner snart en i 20 måned og lider nu af hård mave, kvalen og ingen appetit. Samtidig med min bryster er ømme og blodåre helt tydelige på hele brystkassen og brysterne er vokset. 

Er der nogen herinde der har prøvet at få scannet æggestokke og som ved om man bliver scannet almindeligt først og om de evt vil kunne se graviditet der? ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.