Hævet livmoder? Eller hvad er det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2016

crish89

HPH skriver:

Hold da op en lækker bule allerede 

Desværre blødte jeg 14 dage efter forventet mens. Testede positiv hjemme og negativ ved lægen, så de mener ik der er noget. 

Meeen må nok indrømme jeg undre mig meget med den mave der tydeligt er mere oppustet eller vokset og mine bryster er fyldt med tydelige blodåre over alt og ømme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2016

crish89

HPH skriver:

Og så ville jeg bede lægen bestille en blodprøve inden d 6/1 så de kender dit hcg tal når du kommer

Har snart forsøgt med alt ved den læge og har prøvet at snakke med alle lægerne i den praksis og alle giver samme svar, at der nok ik er noget når testen var negativ, så de vil ik tage blodprøve. Har sagt jeg vil have en blodprøve, så var der 1 af lægerne der synes det var okay, men først få tid til det den 6.. 

Anmeld Citér

29. december 2016

crish89

FHR skriver:

Uhh en fin bule! 

Jeg er 7+1, og ikke rigtig nogen flot bule endnu  andet end maven er oppustet 

Tysind tak 

ihh hvis jeg bare kunne få vished omkring det er graviditet. Men hvis ikke det er, så det mystisk så meget som den fylder maven og brysterne er ømme og blodårerne meget tydelige.. 

Anmeld Citér

29. december 2016

crish89

Kærlighedogkildevand skriver:

Har du været ved lægen og få taget blodprøve for at se om du overhovedet er gravid? Håber selvfølgelig for dig at du er, men hvis du tester negativt og du har blødt, så er det utroligt hårdt for kroppen hvis du går og stresser kroppen i håb om stadig at være gravid, man kan jo blive oppustet af mange ting, og din mave, som ellers ligner en fin babybule. Baby er jo stadig lillebitte i uge 7 så uanset hvad kan det jo ikke være derfor 

Ikke endnu. Jeg kan først få en tid til blodprøve den 6/1.. jeg testede positivt hjemme og blødte så lidt mindre end almindelig mens i kun 1 1/2 døgn ca og negativ ved lægen. Men ja ved godt det ik behøver være en graviditet. Men selvom fosteret er lille kan maven godt være oppustet i starten.. men håber på snart at få en afklaring så jeg ik psyker kroppen for megrt. 

Anmeld Citér

29. december 2016

HPH

crish89 skriver:

Ikke endnu. Jeg kan først få en tid til blodprøve den 6/1.. jeg testede positivt hjemme og blødte så lidt mindre end almindelig mens i kun 1 1/2 døgn ca og negativ ved lægen. Men ja ved godt det ik behøver være en graviditet. Men selvom fosteret er lille kan maven godt være oppustet i starten.. men håber på snart at få en afklaring så jeg ik psyker kroppen for megrt. 

Forstår ik de ik bare kan bestille bo som du kan få taget på sygehus..

Anmeld Citér

29. december 2016

crish89

HPH skriver:

Forstår ik de ik bare kan bestille bo som du kan få taget på sygehus..

Nej er helt enig. Har endda kontaktet dem og sagt at jeg ikke kan få en tid før efter nytår ved dem, om jeg ik bare kan komme på sygehuset og få en. Men nej nej. En uge gør ikke noget siger de meen synes en uge er længe st vente på afklaring 

Anmeld Citér

29. december 2016

BigHope13

Har du selv efterfølgende prøvet at teste,

Anmeld Citér

29. december 2016

crish89

BigHope13 skriver:

Har du selv efterfølgende prøvet at teste,

Nej har ikke testet den sidste uge ca. Havde egentlig håbet på en blodprøve før. Men prøver at teste hurtigst muligt.. 

Anmeld Citér

30. december 2016

Ayasmor

crish89 skriver:

Nej har ikke testet den sidste uge ca. Havde egentlig håbet på en blodprøve før. Men prøver at teste hurtigst muligt.. 

Hvordan ser det ud hos dig? Har du fået testet?

Anmeld Citér

30. december 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Kan du ikke bare købe en test og teste igen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.