Hævet livmoder? Eller hvad er det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.066 visninger
37 svar
9 synes godt om
28. december 2016

crish89

Har nogen af jer gravide, selv kunne mærke st jeres livmoder var hævet? 

Jeg skriver fordi jeg for en uges tid siden følte mig ret sikker på at være gravid. Fik positiv test hjemme. Negativ ved lægen. Derefter blødte jeg som en mild mens. I tre dage efter den var stoppet pletblødte jeg ved fysisk aktivitet, samleje eller nys. Det er så stoppet. Har dog tiltagende ømme bryster og tydelige blodåre på hele brystkassen og ned til brysterne. Meget voksende bryster og mørke brystvorter. 

Meeen lægen siger " testen var jo negativ". 

Tog kontakt til en af de andre læger i lægehuset som bestemt mener jeg skal undersøges. Har derfor bestilt tid og fået en, men først den 6 januar.

jeg føler mig meget hævet eller hvad man skal sige, når vi har samleje og det mærkes som der næsten er lukket. En smule ømt.

vil derfor bare hører om andre der ved noget om, om man kan mærke livmoderen være hævet hvis mam er gravid.? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

crish89

crish89 skriver:

Jeg skriver fordi jeg for en uges tid siden følte mig ret sikker på at være gravid. Fik positiv test hjemme. Negativ ved lægen. Derefter blødte jeg som en mild mens. I tre dage efter den var stoppet pletblødte jeg ved fysisk aktivitet, samleje eller nys. Det er så stoppet. Har dog tiltagende ømme bryster og tydelige blodåre på hele brystkassen og ned til brysterne. Meget voksende bryster og mørke brystvorter. 

Tog kontakt til en af de andre læger i lægehuset som bestemt mener jeg skal undersøges. Har derfor bestilt tid og fået en, men først den 6 januar.

jeg føler mig meget hævet eller hvad man skal sige, når vi har samleje og det mærkes som der næsten er lukket. En smule ømt.

vil derfor bare hører om andre der ved noget om, om man kan mærke livmoderen være hævet hvis mam er gravid.? 

Min mave føles meget mere oppustet på den seneste uge. Tabt 2 kg. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. december 2016

Liv_86

Hvordan mærkes???

kunne ikke mærke forskel. Og livmoderen ligger også så langt nede i bækkenet at man ikke kan mærke den udefra så tidligt

Anmeld Citér

28. december 2016

crish89

Liv_86 skriver:

Hvordan mærkes???

kunne ikke mærke forskel. Og livmoderen ligger også så langt nede i bækkenet at man ikke kan mærke den udefra så tidligt

Fik vidst formuleret mig forkert, eller læst forkert på nettet. 

Kan i mærke forskel under samleje? Sådan mere lukket eller øm? 

Anmeld Citér

28. december 2016

Liv_86

crish89 skriver:

Fik vidst formuleret mig forkert, eller læst forkert på nettet. 

Kan i mærke forskel under samleje? Sådan mere lukket eller øm? 

Synes kun det har været under ægløsning. Og så her sidst i min graviditet har jeg været lidt øm

Anmeld Citér

28. december 2016

HPH

crish89 skriver:

Hold da op en lækker bule allerede 

Anmeld Citér

28. december 2016

HPH

crish89 skriver:

Jeg har lige haft en GUL. Men selvom forstret sad i æggelederen opførte livmoder sig som normalt. Da jeg var 5+0 ca kunne jeg tydelig mærke at der var noget som fyldt i mit underliv. Det var ubehageligt at blive bukket sammen. Det husker jeg ikke fra da jeg fik min datter.

Anmeld Citér

28. december 2016

HPH

HPH skriver:

Jeg har lige haft en GUL. Men selvom forstret sad i æggelederen opførte livmoder sig som normalt. Da jeg var 5+0 ca kunne jeg tydelig mærke at der var noget som fyldt i mit underliv. Det var ubehageligt at blive bukket sammen. Det husker jeg ikke fra da jeg fik min datter.

Og så ville jeg bede lægen bestille en blodprøve inden d 6/1 så de kender dit hcg tal når du kommer

Anmeld Citér

28. december 2016

FHR

crish89 skriver:

Uhh en fin bule! 

Jeg er 7+1, og ikke rigtig nogen flot bule endnu  andet end maven er oppustet 

Anmeld Citér

28. december 2016

Mortil2piger18

Har du været ved lægen og få taget blodprøve for at se om du overhovedet er gravid? Håber selvfølgelig for dig at du er, men hvis du tester negativt og du har blødt, så er det utroligt hårdt for kroppen hvis du går og stresser kroppen i håb om stadig at være gravid, man kan jo blive oppustet af mange ting, og din mave, som ellers ligner en fin babybule. Baby er jo stadig lillebitte i uge 7 så uanset hvad kan det jo ikke være derfor 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.