Anonym skriver:
Glædelig jul 
Åh, jeg har et dilemma. Min søde mand har købt koncertbilletter til mig i julegave. Én til mig og én til min veninde. Koncerten finder sted i Aarhus d. 5. juni og det er en koncert, som jeg har snakket en del om. Årsagen til at jeg ikke selv har købt billetter, er at jeg har termin i starten af maj og derfor har en lille baby d. 5. juni.
Det er vores tredje barn. Jeg kan ikke amme, så baby er på sin vis ikke afhængig af mig. Far er nærværende og engageret og ville sagtens kunne klare Lillemanden selv. MEN hold op hvor er jeg bare meget i tvivl om, om jeg kan få mig selv til at tage til koncerten og forlade min baby en måned gammel 
Min mand har jo vurderet, at det kan jeg sagtens og da vi selv bor i Aarhus, tror jeg at han tænker at det ikke er noget problem og at det ikke bliver mange mange timer.
What to do?
Nu har jeg så 4 børn, så er nok lidt farvet af det - men for mig ville det overhovedet ikke være et dilemma, jeg ville tage afsted, synes faktisk det er vildt overdrevet at piske en stemning op på den måde, du får luft, og far og baby får tid sammen, win-win.
- og ja, man ændrer sig i takt med antal børn, har stået i din situation engang, da jeg kun havde et barn, det handlede udelukkende om mine følelser, baby var ligeglad og sov fra de 3 timer, hvor jeg sad som på nåle til en julefrokost, så nu har jeg lært at skille følelser og regulært behov ad.
Anmeld
Citér