Anonym skriver:
Det er fra hænder. Men jeg fik sparket ham væk nogle gange hvor han mistede grebet og igen derefter gav han slip. Jeg er udmærket klar over man sikkert bliver mødt at skepsis ved politiet og netop derfor tænker jeg ikke jeg vil udsætte mig selv for en lang proces hvor jeg bliver betvivlet.
Hej.
Du skal endelig gemme billedet, tage på skadestuen og anmelde ham! Har du billeder fra andre gange han har været voldelig mod dig? Andre beviser?
Min lillesøster har været udsat for vold fra hendes nu x kæreste gennem 2,5 år. Vi vidste det, men ville ikke indrømme det overfor os. Heldigvis indrømmede hun det i sommers overfor mig og 30 min senere var vi ude og hjælpe hende med at flygte væk fra ham. Det var meget grov vold hun var udsat for, mange kvælninger som resulterede i besvimelser, mange bank som endte med besvimelser og indlæggelser, hjerneblødning, brækkede ribben osv. Men forskellige undskyldninger hver gang, hun indrømmede aldrig over for sygehuset eller os at det var ham.
Da vi endelig fik hende væk, tog det nogle dage at overtale hende til at anmelde ham, men hun gjorde det! Trods manglende beviser, udover en billede og hospital indlæggelserne, blev han af retten dømt til 1 års fængsel. Han har nu anket, så vi afventer en ny retssag , som forhåbentlig giver ham en længere straf!!
men hun mødte aldrig mistro hos politiet eller anklageren.
Så vil sige anmeld ham! Hvis ikke for din egen skyld og din søns, så for hans næste kærestes!
Alt held og lykke til dig. Håber du har noget støtte i dem svære tid.
Glædelig jul til dig og din lille dreng,
Anmeld
Citér