Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har et kort spørgsmål. Min mand er ofte voldelig. I dag blev han vred og tog kvælertag. Jeg kastede op derefter. Jeg har nogle mærker om tænker om det er nok til en politi anmeldelse? Tænker de nok er mere blå i morgen
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja! Se at få det anmeldt og kom forbi skadestuen! Og har du et sted at flytte hen? Du skal ikke blive hos ham!
Anonym skriver: Ja! Se at få det anmeldt og kom forbi skadestuen! Og har du et sted at flytte hen? Du skal ikke blive hos ham!
Vi har desværre en lille dreng på 8 måneder. Han siger han vil have ham. Han sørger for barnet ikke er i rummet men han mærker helt klart stemningen
Billede
Få det anmeldt og tal med politiet om situationen. De må ku hjælpe.
Anmeld ham. Han får ikke barnet. Kan du ikke flytte på krisecenter? Bliver helt bekymret for dig og baby. Krisecenter hjalp min søster så meget med alt. Også med at få politiet til at ta anmeldelsen alvorligt.
Åh søde du! Du skal væk i en fart!! Har du nogen du kan tage hen til?
Du skal helt sikkert kontakte nogen der kan hjælpe dig, og ja, anmeld ham med det samme
Du skal ikke være bange for at han får din dreng
Afsted med dig og baby ! Først på skadestuen så det kan anmeldes og så på krisecenter med dig!!
Følgende skal gøres:
gem billederne
pak dine ting, evt få en der kender din situation ud og hjælpe!
GÅ direkte på krisecenter med dit barn!
Gå på skadestuen også politianmelde ham!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128