Er det nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Pak en lille taske med det mest nødvendige - kontakt et krisecenter og fortæl dem du har et lille barn. 

Hvad du ellers skal bruge af dine ting kan du få hentet på et andet tidspunkt med hjælp fra krisecenter. 

I et krisecenter kan man både få juridisk hjælp, psykolog og socialrådgiver hjælp. Så hvis ikke for din skyld så skylder du dit barn at handle. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Anonym

21. december 2016

Kattha

Det er måske en god ide at tage kontakt til enten mødrehjælpens rådgivning eller LOKK organisationen, der er vist døgnåbent. De har set og hørt en masse lignende sager, og kan rådgive dig ift hvad du kan gøre, også omkring dit barn, nærmeste krisecenter osv. Så er du ikke alene i alt det, men får kompetent hjælp (forhåbentlig). 

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym trådstarter

21. december 2016

Kattha

21. december 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar til jer alle. Jeg har besluttet mig for at pakke nogle ting når min mand er på arbejde i morgen og tage hjem til min mor. Jeg anmelde ham ikke, men vil søge om øjeblikkelig skilsmisse.

Anmeld Citér

21. december 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Tak for svar til jer alle. Jeg har besluttet mig for at pakke nogle ting når min mand er på arbejde i morgen og tage hjem til min mor. Jeg anmelde ham ikke, men vil søge om øjeblikkelig skilsmisse.

Anmeld ham! Han skal være alene med dit barn! Så skal statsforvaltningen altså vide alt om ham!! 

Anmeld Citér

21. december 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Vi har desværre en lille dreng på 8 måneder. Han siger han vil have ham. Han sørger for barnet ikke er i rummet men han mærker helt klart stemningen 

Hvis han er voldlig mod dig, får han ALDRIG lov til at få barnet i hans varetægt alene! LOV MIG at du søger hjælp med det samme og ALDRIG vender tilbage til ham, ligemeget hvor meget han lover at han elsker dig og at han aldrig vil gøre det igen! Det stopper aldrig med den slags mænd/kvinder!

Anmeld Citér

21. december 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Anmeld ham, dit barn skal ikke være alene med ham og hvis du ikke anmelder ham har du intet på skrift om at han er voldlig...

Anmeld Citér

21. december 2016

Muhmi

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.