Er det nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2016

Anonym

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

MorTil3+

Anmeld det ellers har du intet imod ham når i ender i statsamtet. Gør det for dit barns skyld, du må gerne skrive privat, har selv været i et voldeligt forhold og måtte flygte.

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym

21. december 2016

Anonym trådstarter

21. december 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Det er fra hænder. Men jeg fik sparket ham væk nogle gange hvor han mistede grebet og igen derefter gav han slip. Jeg er udmærket klar over man sikkert bliver mødt at skepsis ved politiet og netop derfor tænker jeg ikke jeg vil udsætte mig selv for en lang proces hvor jeg bliver betvivlet. 

Du bliver nødt til at anmelde ham.

Ellers får han ret til samvær med jeres barn og hvis man kan udsætte sit barns mor for livsfare kan man også gøre det imod sit barn.

Kun du kan beskytte dit barn ,så for hans skyld er du nødt til at være stærk og holde ud.

Og tro mig politiet tager vold meget seriøst især når der er børn involveret.

Har du et sted at være?

Jeg vil anbefale dig krisecenter de vil også kunne hjælpe dig med anmeldelse og støtte dig i hele processen. 

Ønsker dig og dit barn alt det bedste. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym

Du skal ikke være i tvivl! Meld det, det bliver det bedste du noglesinde har gjort for sig selv OG jeres barn. Mærkerne kan sagtens stamme fra det som du siger. Og politiet vil helt sikkert tage det meget seriøst. Dog vil han nok ikke få en særlig stor straf. jeg har selv været udsat for det samme. Havde en del mærker på både hals, ansigt, ben, mave, arme og ryg. Mærkerne på halsen lignede dine,  dig var der også andre ting. Min eksmand fik 60 timers samfundstjeneste.

jeg ønsker dig og dit barn alt det bedste! 

Anmeld Citér

21. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Det er fra hænder. Men jeg fik sparket ham væk nogle gange hvor han mistede grebet og igen derefter gav han slip. Jeg er udmærket klar over man sikkert bliver mødt at skepsis ved politiet og netop derfor tænker jeg ikke jeg vil udsætte mig selv for en lang proces hvor jeg bliver betvivlet. 

Husk han får bopæl over barnet vis du flytter fra jeres fælles adresse og han ikke skriver under på du må tage jeres fælles barn med 

Så det eneste du kan gøre er at anmelde det vis du vil have jeres barn med og han ikke skal have ofte alene samvær med jeres barn 

Anmeld Citér

21. december 2016

Muhmi

21. december 2016

CarinaSB

21. december 2016

Babilooo

Anmeld det...!  

Vil du kunne leve med ar barnet skal bo eller på besøg hos ham!!!

hank op i dig selv og få anmeldt ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.