Manden bestiller ting i mit navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2016

Muhmi

mor:) skriver:

Det er vel aldrig fornuftigt at købe tøj på afbetaling. 

Og der er inter forniftigt I at gøre det uden at snakke med sin partner om det først

Nu var det jo selve købet jeg mener der er fornuftigt.. Ikke hans handling.. Synes bestemt han skal spørge, men når nu han betaler det tilbage og han ikke bruger penge på, ja lad os bare sige, stoffer og andet ufornuftigt.. Så kan jeg ikke se problemet, man er vel ikke gift for at have hver sit? Det mener jeg i hvert fald er et skørt ægteskab...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Nu var det jo selve købet jeg mener der er fornuftigt.. Ikke hans handling.. Synes bestemt han skal spørge, men når nu han betaler det tilbage og han ikke bruger penge på, ja lad os bare sige, stoffer og andet ufornuftigt.. Så kan jeg ikke se problemet, man er vel ikke gift for at have hver sit? Det mener jeg i hvert fald er et skørt ægteskab...

Det handler for mig ikke om dit og mit,  men at han køber noget på kredit, og så på en andens kort, uden at spørge. I mim optik er det ikke fornuftigt - selvom han betaler tilbage. 

Anmeld Citér

17. december 2016

Klumpe-dumpe

Jeg synes det er forkert at han køber i dit navne. Uden at sige noget til dig. Og når du skriver, at han betaler bagefter er det helt skørt i min verden at han ikke bruge disse penge på at afbetale sin gæld

Anmeld Citér

17. december 2016

B&J

Hvorfor kan han ikke købe tøj ?

det kan man da selv om

man står i rki 

men hvis du ikke bryder dig om det så sig det 

Anmeld Citér

17. december 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvorfor kan han ikke købe tøj ?

det kan man da selv om

man står i rki 

men hvis du ikke bryder dig om det så sig det 

Man kan ikke købe tøj på kredit når man står i rki

Anmeld Citér

17. december 2016

B&J

Anonym skriver:

Man kan ikke købe tøj på kredit når man står i rki

jamen hvorfor også gøre det hvis han ikke kan han kan da stadig købe tøj i butikker med sit kort over nettet hvis der er penge på det 

Anmeld Citér

17. december 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen hvorfor også gøre det hvis han ikke kan han kan da stadig købe tøj i butikker med sit kort over nettet hvis der er penge på det 

Ja jeg ved ikke hvorfor 

Anmeld Citér

17. december 2016

mpr

Anonym skriver:

Også selvom han betaler dem ? 

Hvad hvis I pludselig bliver uvenner? Eller han pludselig ikke betaler? Så er det dig der hæfter. Og det er identitets svindel så det skal han stoppe med. 

Anmeld Citér

18. december 2016

Muhmi

mpr skriver:

Hvad hvis I pludselig bliver uvenner? Eller han pludselig ikke betaler? Så er det dig der hæfter. Og det er identitets svindel så det skal han stoppe med. 

Men, de er jo gift?

Det er da langt ude at man tror ens mand kunne finde på at misbruge ens navn.. Det gæld man laver, laver man jo sammen og de ting man betaler, betaler man sammen... Jeg kan ikke helt forstå at man som gift med en anden person, kan være bange for at de bruger ens penge? Idet hele taget kan jeg ikke forstå separat økonomi når man er gift...

Anmeld Citér

18. december 2016

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Men, de er jo gift?

Det er da langt ude at man tror ens mand kunne finde på at misbruge ens navn.. Det gæld man laver, laver man jo sammen og de ting man betaler, betaler man sammen... Jeg kan ikke helt forstå at man som gift med en anden person, kan være bange for at de bruger ens penge? Idet hele taget kan jeg ikke forstå separat økonomi når man er gift...

Tænker os så længe han betaler kan jeg jo ikke brokke mig ? 

Så i mine øjne ser jeg det ikke som identitets tyveri 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.