Manden bestiller ting i mit navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.069 visninger
38 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den min mand bestiller tøj osv i mit navn fordi han står i rki og ikke selv kan købe på kredit - han betaler dog de ting han køber i mit navn men har ikke sagt noget til ham . Hvad havde i gjort ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg havde sagt til ham det kan godt stoppe nu så må han spare op til de ting han vil have der er en grund til han er i rki. 

Jeg ville ikke ende med en gæld på grund af ham 

Anmeld Citér

17. december 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Jeg havde sagt til ham det kan godt stoppe nu så må han spare op til de ting han vil have der er en grund til han er i rki. 

Jeg ville ikke ende med en gæld på grund af ham 

Også selvom han betaler dem ? 

Anmeld Citér

17. december 2016

Kattha

Anonym skriver:

Sagen er den min mand bestiller tøj osv i mit navn fordi han står i rki og ikke selv kan købe på kredit - han betaler dog de ting han køber i mit navn men har ikke sagt noget til ham . Hvad havde i gjort ??

Hvad er det for noget tøj der er så uundværligt at det skal købes på kredit? Er det mere fordi han bare ikke kan lade være, eller..?

Anmeld Citér

17. december 2016

Karina84

Har spurgt dig inden? Eller snakket med dig om de køb han laver i dit navn?

Anmeld Citér

17. december 2016

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Har spurgt dig inden? Eller snakket med dig om de køb han laver i dit navn?

Nej

Anmeld Citér

17. december 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Hvad er det for noget tøj der er så uundværligt at det skal købes på kredit? Er det mere fordi han bare ikke kan lade være, eller..?

Han køber tøj til vores børn.

Anmeld Citér

17. december 2016

Kattha

Anonym skriver:

Han køber tøj til vores børn.

Okay. Men det ville jeg ikke selv synes er i orden. Så må han da sige det til dig, så du kan købe disse ting selv, når det er din konto. Hvis ikke det er noget der er aftalt på forhånd, så overskrider det i hvert fald min grænse.

Anmeld Citér

17. december 2016

AnoMom

Hvis det generer dig så fortæl det til ham at du ikke vil have at han gør det uden at snakke med dig først. 

Anmeld Citér

17. december 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Okay. Men det ville jeg ikke selv synes er i orden. Så må han da sige det til dig, så du kan købe disse ting selv, når det er din konto. Hvis ikke det er noget der er aftalt på forhånd, så overskrider det i hvert fald min grænse.

Ja men jeg har lige tjekket fra det firma han har købt for og kan se de er betalt overrasker mig os han ikke bare spørg, desuden synes jeg ikke vores børn mangler tøj i øjeblikket så tror mere det er hans behøv for købe noget godt til børnene men så vil jeg heller have han spørg mig. OG når han alligevel betaler regningerne hvorfor  ikke bare køve det i hans navn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.