Julehjælp hos mødrehjælpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Okay så får vi nok ikke noget når vi ikke har hørt noget

Det kan jo nås endnu. Hvis de skriver senest 23/12 så der jo tid endnu. 

Har du evt været i nogle af Facebook grupperne? Har set flere der laver madkurve og gavekurve til nødstedte familier. Kan være der er nogen der kan hjælpe jer ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Det er meget sent at få svar ifortil at få købt ting ind der er tilbud på. 

Har du afprøvet den lokale mødre hjælp hvad angår gaver til ungerne. Fx i Randers plejer de at have sjove gode ting. Til de mindre.  De større skal man vist helt på dba.  Hvis budgettet er stramt til en gave. 

Anmeld Citér

15. december 2016

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Nej det er meget kort frist. det er nu ikke fordi julen bliver "aflyst" hvis ikke vi får hjælpen, men de sidste ting som gør det hele til "rigtig" jul har vi ikke til :/

Hvad mangler I?  

Anmeld Citér

15. december 2016

Mortilah

Anonym skriver:

Nej det er meget kort frist. det er nu ikke fordi julen bliver "aflyst" hvis ikke vi får hjælpen, men de sidste ting som gør det hele til "rigtig" jul har vi ikke til :/

Ja, og i så fald unødvendige bekymringer:/ øv det er da dumt! Krydser fingre for at det lykkes!!!

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Det er meget sent at få svar ifortil at få købt ting ind der er tilbud på. 

Har du afprøvet den lokale mødre hjælp hvad angår gaver til ungerne. Fx i Randers plejer de at have sjove gode ting. Til de mindre.  De større skal man vist helt på dba.  Hvis budgettet er stramt til en gave. 

Jeg ved faktisk ikke hvor der er en i nærheden, det må jeg undersøge

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Hvad mangler I?  

Så fik vi afslag  

jeg har ikke helt overblikket, vi har fået hjælp fra frelsens hær så der kommer en del mad, men med 100kr på kontoen frem til den 30 håber jeg på vi kan få det til at løbe rundt

Anmeld Citér

19. december 2016

Kattha

Anonym skriver:

Så fik vi afslag  

jeg har ikke helt overblikket, vi har fået hjælp fra frelsens hær så der kommer en del mad, men med 100kr på kontoen frem til den 30 håber jeg på vi kan få det til at løbe rundt

Det er jeg ked af at høre. Har du hørt om det projekt der hedder Juleoverskud som kører i samarbejde med Dansk Folkehjælp, Rema 1000 og nogle andre butikker? De uddeler en masse madvarer om eftermiddagen den 23. Jeg er ikke sikker på hvordan det foregår helt præcist, men det kan man nok google sig til, eller ringe til Folkehjælp? Måske kunne I få nogle flere ting I mangler. 

Anmeld Citér

19. december 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Så fik vi afslag  

Undskyld, men ville du have taget imod to steder? Det synes jeg er små dårlig stil:/ 

derudover få et godt overblik over hvad der mangler! Måske kan du købe nogle virkelig billige gaver et eller andet sted. Hvor gamle er dine børn? Måske har vi noget

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Undskyld, men ville du have taget imod to steder? Det synes jeg er små dårlig stil:/ 

derudover få et godt overblik over hvad der mangler! Måske kan du købe nogle virkelig billige gaver et eller andet sted. Hvor gamle er dine børn? Måske har vi noget

Ja det ville jeg, som mor på SU til to børn så siger jeg gerne ja til to steder hvis jeg kan give mine børn en dejlig jul. Vi har kun haft en indtægt denne måned så det har været stramt.

jeg har købt gaver for længe siden så det er ikke problemet. Problemet er at vi får hjælp fra frelsens hær til maden til jul, men tænker at der nok stadig skal købe mælk, rugbrød, osv. 

men jeg har fundet en løsning

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Det er jeg ked af at høre. Har du hørt om det projekt der hedder Juleoverskud som kører i samarbejde med Dansk Folkehjælp, Rema 1000 og nogle andre butikker? De uddeler en masse madvarer om eftermiddagen den 23. Jeg er ikke sikker på hvordan det foregår helt præcist, men det kan man nok google sig til, eller ringe til Folkehjælp? Måske kunne I få nogle flere ting I mangler. 

Det vil jeg Google, tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.