Julehjælp hos mødrehjælpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.995 visninger
38 svar
89 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg har søgt Julehjælp hos mødrehjælpe , der står man får svar senest den 23. Men hvordan fungerer det så? 

Hvis jeg får svar den 23, og (forhåbentligt) bliver godkendt, så kan jeg da ikke nå at have pengene på kontoen så jeg kan holde jul for mine børn den 24?  

Er der andre der har søgt tidligere år der har oplevet om man får svar før tid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2016

Junipige15

Anonym skriver:

Jeg har søgt Julehjælp hos mødrehjælpe , der står man får svar senest den 23. Men hvordan fungerer det så? 

Hvis jeg får svar den 23, og (forhåbentligt) bliver godkendt, så kan jeg da ikke nå at have pengene på kontoen så jeg kan holde jul for mine børn den 24?  

Tænker at pengene er der senest den 23. December, det kan være de bruger straksoverførsel 

Bare husk; de har fået mere en 7000 ansøgninger, så bliv ikke alt for skuffet hvis ikke du får det tildelt. Der er rigtig mange der desværre er pressede i år 

Anmeld Citér

15. december 2016

Anonym trådstarter

Junipige15 skriver:

Tænker at pengene er der senest den 23. December, det kan være de bruger straksoverførsel 

Bare husk; de har fået mere en 7000 ansøgninger, så bliv ikke alt for skuffet hvis ikke du får det tildelt. Der er rigtig mange der desværre er pressede i år 

Der står bare man får svar senest den 23. 

Jeg regner desværre heller ikke med at få

Anmeld Citér

15. december 2016

Junipige15

Anonym skriver:

Der står bare man får svar senest den 23. 

Jeg regner desværre heller ikke med at få

Jeg læser det som om de overfører pengene, og så sender svar. Så pengene burde være der samtidig. 

Jeg arbeder som socialrådgiver og har hjulpet rigtig mange med at søge diverse steder i år. Det er mange flere end hvad vi tidligere har set, særligt grundet kh-loftet. Krydser i hvert fald for dig 

Anmeld Citér

15. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kender en der søgte julehjælp hos mødrehjælpen og hun blev godkendt for en uges tid siden. 

Anmeld Citér

15. december 2016

Mortilah

Pyha, tænker at det er da godt nok ikke noget ret godt system.. den 23.12 er da alt for sent at få besked:/ ihvertfald hvis der er børn involveret synes jeg forældrene burde have mere tid til at indstille sig på julen med eller uden hjælp..

Anmeld Citér

15. december 2016

Rauw

Min eks fik svar fra mødrehjælpen idag. Pengene går senest ind D 23 så man kan nå at købe ind. 

Anmeld Citér

15. december 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Min eks fik svar fra mødrehjælpen idag. Pengene går senest ind D 23 så man kan nå at købe ind. 

Så får jeg nok ikke, når jeg ikke har hørt noget

Anmeld Citér

15. december 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Pyha, tænker at det er da godt nok ikke noget ret godt system.. den 23.12 er da alt for sent at få besked:/ ihvertfald hvis der er børn involveret synes jeg forældrene burde have mere tid til at indstille sig på julen med eller uden hjælp..

Nej det er meget kort frist. det er nu ikke fordi julen bliver "aflyst" hvis ikke vi får hjælpen, men de sidste ting som gør det hele til "rigtig" jul har vi ikke til :/

Anmeld Citér

15. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kender en der søgte julehjælp hos mødrehjælpen og hun blev godkendt for en uges tid siden. 

Okay så får vi nok ikke noget når vi ikke har hørt noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.