Frk.S skriver:
Jeg synes bare at udtrykket "så snart han har fået sex" indikerer at det er noget der er gjort for hans skyld. At det er ham der har fået og hende der har givet og ikke noget de har gjort SAMMEN.
Jeg er da enig i, at har han sagt nogle ting til hende udelukkende for at få sex, så er han da en røv. Men derfra og så til at synes det er ok at påstå han har gjort hende gravid, der er da langt. Det spøger man bare ikke med i min verden.
Desuden så synes jeg ikke at det at de har haft sex kan betragtes som en garanti for at han bliver ved med at være vild med hende.... eller hun med ham for den sags skyld.
Jeg synes at lyve om graviditet, og lyve for at få sex, er rimelig lige. Begge dele er dårlig stil, dårlig karma, og et tegn på lav moral. Det spiller på folks følelser, udnytter dem, og bruger dem imod dem som et våben. Det er ikke okay. Den ene løgn er ikke bedre end den anden. Og jeg synes ikke, man kan forvente at en teenagepige med et knust hjerte, skal være den voksne, og bare sige. Det okay du løj og skred fra mig og fortalte alle dine venner at jeg er billig, det er jeg helt tilfreds med at du gjorde. Ej vel. Den knægt skal da ha sukker i tanken på sin puch eller noget andet der lære ham at man ikke bare har sex uden følelser medmindre man begge ved at der ikke er nogen følelser.
Anmeld
Citér