Lyve om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2016

Anonym trådstarter

Nej, det har jeg ikke, og har aldrig tænkt tanken.. Kan ikke se det "sjove" i det...og kunne jeg heller ikke dengang sikkert

Vi gjorde det for hævnens skyld, men det var nu også meget sjovt at se dem skide i bukserne af skræk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej, det ville jeg synes var mere ydmygende for mig end for ham. Men jeg kan godt sætte mig ind i at nogle fyre er falske svin der lyver og bedrager bare for at få sex, og seriøst fortjener en lærestreg, for man kan altså ikke bare misbruge andre mennesker på den måde. 

Lige præcis

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Lige præcis

I den by jeg kommer fra (lille provins by) var det en bestemt type piger der løj om den slags, de lidt små dumme upopulære piger, som det ligesom var acceptabelt at behandle dårligt (pisse strengt i know) man vidste bare at den kom hver gang en af drengene fra klikken havde hygget med dem bag en busk til en fest. "Jeg er gravid" Hvilket bare fik folk til at se mere ned på dem. Mange forsatte jo det stunt langt op i tyverne. Jeg tror det blev gjort i frustration. Hvad skulle de ellers gøre? De piger blev aldrig behandlet pænt selv om de jo sikkert var søde og gerne bare ville ind i varmen. De blev aldrig kæresten, de var altid bare tabere der blev udnyttet. Mennesker kan være virkelig lede. 

Anmeld Citér

13. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Hvorfor?

Selvfølgelig er det forkert at lyve, men når man har ubeskyttet sex, er der jo en risiko for graviditet.

Til vores forsvar skal det lige siges, at løgnen aldrig varede længere end 1-2 uger.

1-2 uger er også længe, at lade en mand tro, at han har gjort en gravid.... Stakkels mand...

Anmeld Citér

13. december 2016

Frk.S

Det kunne jeg godt nok aldrig finde på..... heller ikke da jeg var ung.

Jeg synes det er over grænsen og en rigtig rigtig ond ting at spøge om.

At pigerne føler sig udnyttet er ikke en undskyldning synes jeg ikke. Her må vi formode, at man selv er gået med til sex (og hvis ikke er det jo noget helt andet der er på tale). At fyren så kun har været ude efter det....ja, tough luck.... det var jo pigen selv der faldt for det. 

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I den by jeg kommer fra (lille provins by) var det en bestemt type piger der løj om den slags, de lidt små dumme upopulære piger, som det ligesom var acceptabelt at behandle dårligt (pisse strengt i know) man vidste bare at den kom hver gang en af drengene fra klikken havde hygget med dem bag en busk til en fest. "Jeg er gravid" Hvilket bare fik folk til at se mere ned på dem. Mange forsatte jo det stunt langt op i tyverne. Jeg tror det blev gjort i frustration. Hvad skulle de ellers gøre? De piger blev aldrig behandlet pænt selv om de jo sikkert var søde og gerne bare ville ind i varmen. De blev aldrig kæresten, de var altid bare tabere der blev udnyttet. Mennesker kan være virkelig lede. 

Vi var godt nok alle en del af den populære klike, men ja, det blev gjort i frustration. Det gør ondt at blive udnyttet.

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

1-2 uger er også længe, at lade en mand tro, at han har gjort en gravid.... Stakkels mand...

De var umodne drenge, ikke mænd

Anmeld Citér

13. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

De var umodne drenge, ikke mænd

Endnu værre så.. stakkels knægte.. hvorfor var det sjovt? 

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Vi var umodne teenagepiger, som fandt det tilfredsstillende at få hævn over de fyre, som seksuelt udnyttede os.

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Saphiira skriver:

Det var jo nok ikke for at være led. Men mere et modsvar til at drengene og deres venner gik og grinte af at hun var dum nok til at tro på at han elskede hende og ville være kærester. Når han faktisk bare ville ha sex og vise sine kammerater hvor sej han var, og så sprede rygter om at pigerne er billige og nemme. 

Stakkels løgnagtige drenge. Hvad med pigerne, der blev snydt og sårede? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.