Lyve om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.051 visninger
35 svar
52 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2016

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer, der nogensinde har løjet om at være gravid?

Mine veninder og jeg kom sådan til at grine af, at vi som teenagere plejede at lyve om at være gravide, når det viste sig, at fyren kun var ude efter sex.

Den dag i dag kan vi da godt se, at det var lidt tarveligt gjort, men dengang føltes det sgu godt at få hævn, når nu man var blevet udnyttet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg har gjort det en gang. Eller det vil sige at fyren gik og pralede med at vi havde haft sex, hvilket vi overhovedet ikke havde haft. Blev til sidst så godt gal i skralden at når folk kom og sagde " ××× siger i har knaldet" så bad jeg dem om at gå tilbage til ham og sige at jeg var gravid. Så stoppede han ret hurtigt med at sige det ��

Men ellers kunne jeg aldrig finde på det ��

Anmeld Citér

13. december 2016

modesty

Anonym skriver:

Er der nogle af jer, der nogensinde har løjet om at være gravid?

Mine veninder og jeg kom sådan til at grine af, at vi som teenagere plejede at lyve om at være gravide, når det viste sig, at fyren kun var ude efter sex.

Den dag i dag kan vi da godt se, at det var lidt tarveligt gjort, men dengang føltes det sgu godt at få hævn, når nu man var blevet udnyttet.

Jeg forstår ikke helt hvorfor man er blevet "udnyttet" hvis han kun er ude efter sex? Er det fordi han havde lovet at man skulle være kærester eller hvordan?

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg forstår ikke helt hvorfor man er blevet "udnyttet" hvis han kun er ude efter sex? Er det fordi han havde lovet at man skulle være kærester eller hvordan?

Som ung kan det være svært at gennemskue om en fyr er oprigtig vild med dig eller om det bare er noget han siger for at få sex.

Anmeld Citér

13. december 2016

modesty

Anonym skriver:

Ja. Som ung kan det være svært at gennemskue om en fyr er oprigtig vild med dig eller om det bare er noget han siger for at få sex.

Okay. 

Men nej, det har jeg aldrig gjort og det kunne jeg heller ikke finde på. Jeg tror ikke at min hjerne eller personlighed er skruet sådan sammen.

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

Men nej, det har jeg aldrig gjort og det kunne jeg heller ikke finde på.

Det er nok de færreste voksne kvinder, der kunne finde på det

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Jeg synes personligt det er totalt uacceptappelt at lyve om

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Nej, det ville jeg synes var mere ydmygende for mig end for ham. Men jeg kan godt sætte mig ind i at nogle fyre er falske svin der lyver og bedrager bare for at få sex, og seriøst fortjener en lærestreg, for man kan altså ikke bare misbruge andre mennesker på den måde. 

Anmeld Citér

13. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Nej, det har jeg ikke, og har aldrig tænkt tanken.. Kan ikke se det "sjove" i det...og kunne jeg heller ikke dengang sikkert

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes personligt det er totalt uacceptappelt at lyve om

Hvorfor?

Selvfølgelig er det forkert at lyve, men når man har ubeskyttet sex, er der jo en risiko for graviditet.

Til vores forsvar skal det lige siges, at løgnen aldrig varede længere end 1-2 uger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.