Hvor lang tid tog det for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2016

hautecouture

Millamoar skriver:

Hej alle 

Hvor lang tid tog det for jeg at blive gravide?

Jeg er 28, min kæreste er 34, og vi har en søn på 5.

Vi har prøvet i 4 måneder nu, og er begyndt at tænke på, om der kan være noget galt 

Kram herfra 

Bare rolig, 4 mdr er ingenting selvom det føltes som en evighed (jeg kender følelsen) - men tror det er meget forskelligt fra par til par OG fra forsøg til forsøg  1. graviditet ramte vi i 2. cyklus - den 2. graviditet ramte vi først i 5. cyklus .. Slå koldt vand i blodet (selvom utålmodigheden er stor), er sikker på det nok skal komme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

hautecouture

Millamoar skriver:

Hej alle 

Hvor lang tid tog det for jeg at blive gravide?

Jeg er 28, min kæreste er 34, og vi har en søn på 5.

Vi har prøvet i 4 måneder nu, og er begyndt at tænke på, om der kan være noget galt 

Kram herfra 

Bare rolig, 4 mdr er ingenting selvom det føltes som en evighed (jeg kender følelsen) - men tror det er meget forskelligt fra par til par OG fra forsøg til forsøg  1. graviditet ramte vi i 2. cyklus - den 2. graviditet ramte vi først i 5. cyklus .. Slå koldt vand i blodet (selvom utålmodigheden er stor), er sikker på det nok skal komme 

Anmeld Citér

17. december 2016

Steffecph

Vores datter var en overraskelse på P-piller. Anden gang tog det 14 måneder. Vi brugte ægløsningstest, Clue og havde sex hvor anden dag... undtagen i den cyklus jeg blev gravid ;-) der havde min kæreste lige været tre uger i udlandet med arbejdet og vi var i sommerhus med svigerforældrene. 

Anmeld Citér

17. december 2016

En til?

hannetheis skriver:

Vi er ikke så gamle. 

Vi er 21 ved 1 barn.

23 ved 2 

Og 29 ved 3 barn.

Det er samme far som er 1 år ældre end mig.

Ved de første 2 har vi imellem kun brugt kondom. Så det var først efter nr 2 at jeg valgte at få p piller. Som åben bart tog lang tid at undfange

Der er vist ikke mange "regler" i det spil! 

Med min første stoppede jeg med p-piller to uger før mit bryllup, og blev gravid på bryllupsnatten/-rejsen. 

Ml de to børn fik jeg minipiller. Stoppede med dem, og blev igen gravid med det samme. 

Denne gang er det efter hormonspiral... spændende, hvad det skal blive til 

Anmeld Citér

17. december 2016

ninibadini

Første gang var i 1. forsøg. Endte med en SA. 2. gang var igen i 1. forsøg da min cyklus var oppe at køre igen oven på aborten. Vi er lige startet på PB2 og forventer æl omkring jul, så vi skal bare rigtig hygge os  og krydser fingre for at den er der igen hurtigt

Anmeld Citér

18. december 2016

Pianisten

2. Cyklus lykkedes det her Er 17+3 i dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.