Hvor lang tid tog det for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2016

Mummi30

Å hvor kan jeg huske den nervøsitet og bekymring om man overhovedet kan! Men selvfølgelig skal det nok lykkes for jer igen :-)

Her tog det 6 mdr, jeg er 30 og min mand er 36. :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2016

Millamoar

Mummi30 skriver:

Å hvor kan jeg huske den nervøsitet og bekymring om man overhovedet kan! Men selvfølgelig skal det nok lykkes for jer igen :-)

Her tog det 6 mdr, jeg er 30 og min mand er 36. :-) 

Det er jeg faktisk glad for, for jeg føler mig nogen gange lidt alene med de her følelser 

Anmeld Citér

7. december 2016

HPH

Første gang tog det 5 måneder, jeg var 32år min kæreste 30år.

vi forsøger nu med nr 2, jeg blev 36 år igår.

den var der i første forsøg, desværre var det en GUL og jeg blev opereret akut for 3 uger siden i uge 8. Håber snart vi er heldige igen.

Anmeld Citér

7. december 2016

Mummi30

Millamoar skriver:

Det er jeg faktisk glad for, for jeg føler mig nogen gange lidt alene med de her følelser 

Du er slet ikke alene  Hvis du kigger herinde, så er der mange andre der har haft det sådan. 

Anmeld Citér

7. december 2016

Millamoar

FHR skriver:

Omkring 5 måneder  Jeg stoppede med ÆL test og temperatur måling, og vupti positivt teste 3 uger efter 

Jeg overvejer også at droppe ægløsningstest 

Anmeld Citér

7. december 2016

FHR

Millamoar skriver:

Jeg overvejer også at droppe ægløsningstest 

Lyder som en god ide! 

Anmeld Citér

7. december 2016

Camilla <3

Hos os tog det 3,5 år. :-) Lige pludselig var den der, havde haft så meget andet at tænke på  Nu er jeg 18+0 

Er sikker på, at det nok skal komme. 

Anmeld Citér

8. december 2016

Kristinaaa

Ved mig skete det i første forsøg. Havde dog en spontan abort i uge 7  

Anmeld Citér

8. december 2016

JKC

Millamoar skriver:

For os tog det præcis 1 år - efter at have forsøgt HVER måned �� For hver måned der gik, blev jeg bedre til at acceptere at det tager tid. Og for første gang i det år, står jeg idag med en positiv test.

Anmeld Citér

8. december 2016

Muhmi

Med min ældste prøvede vi i halvandet år før der endelig var gevinst, med min yngste nåede jeg kun at have menstruation én gang efter endt amning (13 måneder efter første) og så var jeg gravid igen.

Med pigen i mavsen prøvede vi i omkring 5-6 mdr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.