Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millamoar skriver: Hej alle Hvor lang tid tog det for jeg at blive gravide? Jeg er 28, min kæreste er 34, og vi har en søn på 5. Vi har prøvet i 4 måneder nu, og er begyndt at tænke på, om der kan være noget galt Kram herfra
Hej alle
Hvor lang tid tog det for jeg at blive gravide?
Jeg er 28, min kæreste er 34, og vi har en søn på 5.
Vi har prøvet i 4 måneder nu, og er begyndt at tænke på, om der kan være noget galt
Kram herfra
Omkring 5 måneder Jeg stoppede med ÆL test og temperatur måling, og vupti positivt teste 3 uger efter
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1. Gang gik der halvandet år - endte med MA 2. Gang 6 mdr. Og en skøn skøn datter som resultat og denne gang 5 mdr.
2.5 år indtil videre, stadig ingen baby
Vi har lige fundet ud af, at jeg er gravid igen Det har taget os 6 mdr.
Første gang var vi begge 27 og der gik der 3 måneder
Anden gang var vi begge 30 og der gik 5 måneder
Her 3 gang er vi 33 og den var der i første hug
4 måneder er ikke voldsomt - tænker ikke der er grund til panik endnu.
Jeg er 21 og min kæreste er 26. Vi har prøvet i 1 ½ år.
Men jeg har uregelmæssig cyklus, da jeg har pcos. Min kæreste har super sæd i følge læge
Hej alle Hvor lang tid tog det for jeg at blive gravide? Jeg er 28, min kæreste er 34, og vi har en søn på 5. Vi har prøvet i 4 måneder nu, og er begyndt at tænke på, om der kan være noget galt Kram herfra
Vi har en dreng på 5 år og jeg er 27 og min mand 32
og her tog det 5 mdr
Tror bestemt ikke der er noget galt, havde samme tanker da det kun tog 3 mdr med vores første
1. Gang i første forsøg.
2. Gang første forsøg.
3. Gang 1 år og 8 måneder.
Jems skriver: Vi har en dreng på 5 år og jeg er 27 og min mand 32 og her tog det 5 mdr Tror bestemt ikke der er noget galt, havde samme tanker da det kun tog 3 mdr med vores første
Hvor er det skønt at læse
Jeg ved heller ikke hvorfor jeg pludselig bliver bekymret. Vi har jo gjort det en gang før
Ved den 1 var det i 1 forsøg,
2 gang tog det 8 mdr :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128