quindelist skriver:
Plettet sengerand ville jeg heller ikke bruge
synes bare du skal købe madras og sengerand som det passer dig og så lade være med at gøre et stort nummer ud af det
Det handler på ingen måde om at gøre et stort nr ud af det, der har hele tiden været lidt omkring sengen, fordi min søster først havde købt en til os, og det viste min kæreste godt. Men alligevel ender det med at hun må returnere fordi at hans forældre også ville give en seng, og istedet for han fortæller vi allerede har en gav han grønt lys, og fortalte først mig at de havde købt sengen til en fælles middag, og tænkte at i og med de allerede havde købt den ville jeg ikke fortælle dem jeg vi havde en i forvejen. I min verden burde min kæreste have fortalt forældrene at vi havde en. Da min søster så for afbestilt sengen, fortæller de mig så at de ikke gar købt den endnu, men havde set på en brugt som både kunne blive til pudslebord vugge, tremme og junior seng, og de havde fået den til 1000kr. Hvilket er virkelig billigt for en seng der kan alt dette. Da de køre ud for at betale den, giver de pengene til damen, men kan af en eller anden årsag ikke få sengen med, (min termin er lige på trapperne) de viser mig så et billed af et brun træ tremmeseng og siger at den hverken kunne det ene og eller det andet, og jeg fortæller så jeg synes de skal få deres penge tilbage fordi de er blevet snydt og det vrimler med samme tremmeseng til 150kr på dba, 1000kr er vildsomt for en gammel brugt standart tremmeseng. Og desuden kan den intet af det de var blevet lovet. Så det egentlig ikke for at lave en scene, synes bar det er virkelig ærgeligt jeg ender med en gammel brugt træ seng der er blevet betalt overpris for, når jeg kunne have fået en helt ny, i den størrelse jeg ønsker. Måske det ikke mit problem, men det stadig mine svigerforældre og jeg blir arrig over de er blevt taget ved næsen .
Anmeld
Citér