Er jeg for sart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2016

Sprit25

Mortilah skriver:

Nej det er han slet ikke interesseret i. Hvis han var skulle jeg nok tale med ham om det. Men da jeg er fuldtidshjemmegående og tager mig 100% af børnene er det mit "job" og område.. 

Jeg blandet mig heller ikke i hans valg af bil, pc, tlf, fx. (kuglepen til 3500,-) og printer:-) 

Sådan har vi det hos os.. 

Sjovt så store ting ville vi altid dele med hinanden herhjemme 

jeg forstår slet ikke at han ikke er interesseret da min mand går meget op i det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2016

quindelist

Jeg ville overveje nøje om det er kampen værd, når den nu tilsyneladende betyder så meget for din kærestesorg dine svigerforældre.

Altså det er en seng og medmindre den er 30 år gammel og afstanden mellem tremmerne er helt håbløs i fht nutidige sikkerhedsstandarder så ville jeg sige ja tak og så ellers købe en ny kvalitetsmadras og en fed sengerand.

Anmeld Citér

6. december 2016

Mortilah

Sprit25 skriver:

Sjovt så store ting ville vi altid dele med hinanden herhjemme 

jeg forstår slet ikke at han ikke er interesseret da min mand går meget op i det 

Det er han nok bare ikke fordi han ved jeg elsker at vælge selv og fordi han har været gift før og har været det hele igennem 3 gange tidligere med hende.. og fordi det som sagt kun er mig der skifter ble, går med barnevognen, putter osv. Derfor overlader han også alle indkøb til mig:-)

Men jeg ville da egentlig synes det var hyggeligt at sidde og tale om babyting med ham.. det gider han bare ikke:-) så taler jeg med min mor istedet

Men lige mht trådstarter så synes jeg man har ret til at vælge selv.. hele den der blive klar til baby process synes jeg føles så vigtig. Om det er brugt eller ej er jo ligemeget. Bare man selv synes det er det helt rigtige til det lille pus. Det er så få gange vi får lov at opleve at få en baby:-) Det er jo bare min mening.. 

Anmeld Citér

6. december 2016

Sprit25

Mortilah skriver:

Det er han nok bare ikke fordi han ved jeg elsker at vælge selv og fordi han har været gift før og har været det hele igennem 3 gange tidligere med hende.. og fordi det som sagt kun er mig der skifter ble, går med barnevognen, putter osv. Derfor overlader han også alle indkøb til mig:-)

Men jeg ville da egentlig synes det var hyggeligt at sidde og tale om babyting med ham.. det gider han bare ikke:-) så taler jeg med min mor istedet

Men lige mht trådstarter så synes jeg man har ret til at vælge selv.. hele den der blive klar til baby process synes jeg føles så vigtig. Om det er brugt eller ej er jo ligemeget. Bare man selv synes det er det helt rigtige til det lille pus. Det er så få gange vi får lov at opleve at få en baby:-) Det er jo bare min mening.. 

Helt enig med dig. 

Men igen nu har jeg en MEGET aktiv mand og tror faktisk han har skiftet flere lorte bleer end mig så for mig er det helt absurd med en mand der ikke er med i legen

Anmeld Citér

6. december 2016

Kay

Må vi se billedet af sengen? 

Anmeld Citér

7. december 2016

lineog4

Ærligt, jeg ville være ligeglad med om sengen var brugt, om den ikke lige passede ind i min stil osv. Og havde de fået den til en god pris og min kære mand ville have den, så ville jeg bare sige tak og tænke jeg sparede den udgift og i stedet kunne bruge pengene på noget andet. 

Men jeg ville ikke være ligeglad med mine svigerforældre var blevet snydt så vandet det driver. Derfor ville jeg sige til dem: jeg synes det er fantastisk I vil give en seng, men jeg synes I skal tage kampen med jeres venner for det skal vel være en stokke seng eller lignende hvis den skal koste 1000 kr (og selv det synes jeg er pebret). Så tilbage med den og så finder vi en billigere model I kan give os og så kan I måske give sengetøj og madras med for samme pris.

Anmeld Citér

14. december 2016

Anonym trådstarter

Okt12Sep15 skriver:

Jeg synes faktisk du er lidt sart og egoistisk. Du skriver "jeg" utroligt mange gange men din kæreste er altså en lige så stor del af barnet. Nu vil din kæreste gerne have denne seng til også sit barn og det betyder tydeligvis også noget for ham, at have fået den af hans forældre, så beholder den og så han de kæreste valgt den. Der er mange andre tilbage i skal have, måske du kan have det sidste ord ved køb af barnevogn så. Det handler om at gå på kompromis nogle gange og nu er de måske din tur til at lade kæresten bestemme. ��

Jeg kan godt se det virker egoistisk af mig at jeg siger "jeg" hele tiden. Men, det er også mig der står helt alene med det, min kæreste er i fængsel, og har sagt 101 gange han er ligeglad med hvad baby for, han interessere sig ikke for det, og det er mit valg. Synes var det var tarveligt af ham at han vidste min søster havde bestilt en seng til den lille, og han vælger være ligeglad og bare fortælle mig hans forældre har sagt de vil gi sengen så derfor må min søster jo bare afbestille. Synes det er vild ærgeligt, og havde egentlig bare tænkt mig at male den osv, men nu kan jeg forstå på det hele at det er på grund af træet de vil ha den, så føler slet ikke jeg kan tillade mig at male den :/

Anmeld Citér

14. december 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg havde bare sagt fra start af at I allerede havde en seng.  1000 kr lyder dælme også vildt for en brugt tremmeseng.  Vi gav 150 for vores med en god madras og 400 kr for vores anden hvor de havde lavet en fin sengehest + der medfulgte en god madras, junior dyne og sengetøj. 

Dine svigerforaeldre kan sagtens tillade sig at sige fra for det er dælme en overpris

Ja det er også prisen der irritere mig! 1000kr for en brugt tremmeseng som er 15 år gammel er fuldstændig vanvittigt. Og de er selv lidt kede af deres køb men vil ikke være uvenner med deres vennepar over det. 

Anmeld Citér

14. december 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Ærligt, jeg ville være ligeglad med om sengen var brugt, om den ikke lige passede ind i min stil osv. Og havde de fået den til en god pris og min kære mand ville have den, så ville jeg bare sige tak og tænke jeg sparede den udgift og i stedet kunne bruge pengene på noget andet. 

Men jeg ville ikke være ligeglad med mine svigerforældre var blevet snydt så vandet det driver. Derfor ville jeg sige til dem: jeg synes det er fantastisk I vil give en seng, men jeg synes I skal tage kampen med jeres venner for det skal vel være en stokke seng eller lignende hvis den skal koste 1000 kr (og selv det synes jeg er pebret). Så tilbage med den og så finder vi en billigere model I kan give os og så kan I måske give sengetøj og madras med for samme pris.

Ja lige præcis, jeg har også talt med dem om det, men de vil ikke returnere sengen fordi de ikk vil være uvenner. Jeg sagde også de bare kunne sige at der havde været en dårlig kommunikatin mellem os og at jeg allerede havde en seng så de skulle ikke bruge den alligevel, de har betalt men ikke hentet den endnu. Men det ønsker de heller ikke og de føler ikke de er blevet snydt, og siger det fordi den er lavet af ægte træ? Aner dog ikk hvad æge træ betyder? Troede alle tremmesenge var lavet af træ faktisk. Min kæreste siger desværre det bare er mig der har et problem med sengen og det er derfor jeg siger de er blevet snydt. Men for 1000kr kunne jeg have fået en helt ny, med madras! Madrassen skal de købe ved siden af, fordi den anden er mange år gammel og der var gået skimmel i. Det gør mig faktisk rigtig gal at deres vennepar kan bilde dem ind at 1000kr er et røverkøb ! 

Anmeld Citér

14. december 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Må vi se billedet af sengen? 

Har desværre ikke billed af sengen, men det er en standart brun træ farvet tremmeseng 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.