Gravid eller ikke gravid??? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2016

AnoMom

Bexter skriver:

Ser om jeg kan få taget en BP i morgen- hvis den ikke er hjemme må jeg se positivt på det! Så kan jeg få en øl til en julefrokost- og en løbetur som har været savnet! Tor jeg ville være i panik seneste dage og rædselsslagen for ar få mens!! Men 10000 tak for opmuntrende ord!  Det hjælper lidt god 1. Søndag i advent!!

God ide. Krydser alt hvad jeg kan :-) 

ingen årsag og god 1. søndag i advent til dig også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

Anytime91

Bexter skriver:

Æv! Testdag i dag og den er bare helt negativ !!! Det er så trist! Jeg må igang igen næste år!

Øv, det er jeg virkelig ked af på dine vegne! Forstå ikke det kan være så svært for nogle og så nemt for andre, det er så unfair! 

Håber du har det godt, trods det ikke lykkes denne gang  
Så må vi krydse finger for at det sker næste gang

Anmeld Citér

28. november 2016

Anytime91

AnoMom skriver:

Jo på nu. Testdag Idag dvs 4+0. Som jeg vidst nok skrev tidligere testede jeg negativ 5+1 og først svagt positiv 5+5. Giv det nogle dage mere hvis mens stadig ikke melder sig :-)

Jeg testet også svagt i går 4+4 og er begyndt at mærke jag i lænden, så ved ikke om den er der eller om det er mens der er påvej. Synes bare aldrig at det plejer at jage i så lang tid inden mens. kommer. 

Men tester i morgen igen, så må vi se 

Anmeld Citér

28. november 2016

AnoMom

Anytime91 skriver:

Jeg testet også svagt i går 4+4 og er begyndt at mærke jag i lænden, så ved ikke om den er der eller om det er mens der er påvej. Synes bare aldrig at det plejer at jage i så lang tid inden mens. kommer. 

Men tester i morgen igen, så må vi se 

Hvis du har testet positivt så behøver du ikke teste igen. Det bliver du hverken mere eller mindre gravid af :-)

er den positiv ringer du til lægen og bestiller tid til at få lavet vandre journal i uge 8. :-) 

tillykke 

Anmeld Citér

28. november 2016

Bexter

Anytime91 skriver:

Øv, det er jeg virkelig ked af på dine vegne! Forstå ikke det kan være så svært for nogle og så nemt for andre, det er så unfair! 

Håber du har det godt, trods det ikke lykkes denne gang  
Så må vi krydse finger for at det sker næste gang

Ja... har en gang forsøg tilbage på kontrakten! Den kostede 48.000 og så de mange inseminationer! Får svært ved at skaffe 48.000 igen- så jeg håber håber håber 

Anmeld Citér

29. november 2016

Anytime91

AnoMom skriver:

Hvis du har testet positivt så behøver du ikke teste igen. Det bliver du hverken mere eller mindre gravid af :-)

er den positiv ringer du til lægen og bestiller tid til at få lavet vandre journal i uge 8. :-) 

tillykke 

Det var mere at man ikke ringede til lægen osv.  Og så kom mens lige pludselig. For man bliver lidt skør af alt det testeri 

men tror jeg har fået det bekræftet i dag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. november 2016

Miti's mama

Den er vist mere end bragende positiv! Tillykke 

Anmeld Citér

29. november 2016

Anytime91

Miti's mama skriver:

Den er vist mere end bragende positiv! Tillykke 

Mange tak  den blev lige pludselig positiv i dag  
kunne slet ikke få mig selv til, at tro på de andre når de var så svage i starten. 

Jeg har haft spontan abort to gang før, så håber virkelig tredje gang er lykkens gang 

Anmeld Citér

29. november 2016

AnoMom

Anytime91 skriver:

Det var mere at man ikke ringede til lægen osv.  Og så kom mens lige pludselig. For man bliver lidt skør af alt det testeri 

men tror jeg har fået det bekræftet i dag 

Tillykke. Så er det bare at ringe til lægen :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.