Gravid eller ikke gravid??? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2016

AnoMom

Anytime91 skriver:

Det sidste billede er taget efter 10-12 min (det der er i en besked jeg har svaret på). Men tænker at teste igen i morgen for mens er stadig ikke kommet og synes kun jeg kan mærke lidt til det om aftenen, så det er lidt mærkelig situation synes jeg ��

Men 10-12 min er stadig over tid og dermed ugyldig. Det er ikke for sjov at det står i indlægssedlen at de ikk må aflæses efter tid :-kr

kan være du er en slow starter. Jeg var 5+3 før jeg testede svagt positiv. 5+1 var bragende negativ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2016

Anytime91

anonym94 skriver:

De er ihvertfald positive og ser ud til der både er farve i og udvikling i dem og velkommen til cirkusset og testmonster perioden puha 

Ja det er fordærdeligt med alt det testeri  jeg tager en i morgen og så må jeg se hvad den viser (så har jeg holdt mig et helt døg haha) 

Anmeld Citér

26. november 2016

Anytime91

AnoMom skriver:

Men 10-12 min er stadig over tid og dermed ugyldig. Det er ikke for sjov at det står i indlægssedlen at de ikk må aflæses efter tid :-kr

kan være du er en slow starter. Jeg var 5+3 før jeg testede svagt positiv. 5+1 var bragende negativ 

Hvis jeg er gravid er jeg også kun 4+3 i dag så det kan godt være noget lignende. Men man kan ikke lave andet end at vente og vente 

Anmeld Citér

26. november 2016

Anonym

Anytime91 skriver:

Hvis jeg er gravid er jeg også kun 4+3 i dag så det kan godt være noget lignende. Men man kan ikke lave andet end at vente og vente 

Min så sådan ud 3+2 indenfor tid. 

Mig blev så tydeligere efter tid. 

Så tror altså sagtens du kan stole på den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. november 2016

Anytime91

Bexter skriver:

Hej! Jeg sidder i lidt samme situation :/ kan heller ikke finde ud af mine test! Har taget en hver morgen de sidste tre dage men synes ikke de ændrer sig- og de er meget svage jeg fik sat blastocyst op og har tast dag i morgen!

Jeg ville klart mene din er positiv 

men det er en irriterende situation at man har et 'måske' svar istedet for enten at være positv eller negativ 

Hvad er et blastocyst, hvis man må spørge? 

Jeg håber den er der i morgen, krydser finger for dig 

Anmeld Citér

26. november 2016

Anytime91

Anonym skriver:

Min så sådan ud 3+2 indenfor tid. 

Mig blev så tydeligere efter tid. 

Så tror altså sagtens du kan stole på den. 

Håber virkelig den er god nok lige som din! 

Hvor langt er du i dag så? Eller er guldklumpen kommet ud? 

Anmeld Citér

26. november 2016

AnoMom

Anytime91 skriver:

Nej præcis. Men krydser fingre for dig. Husk håbet er ikke ude før den røde hær melder sig :/)

Anmeld Citér

26. november 2016

Anonym

Anytime91 skriver:

Håber virkelig den er god nok lige som din! 

Hvor langt er du i dag så? Eller er guldklumpen kommet ud? 

Jeg testede positiv i tirsdags. Så er idag 3+6

Anmeld Citér

26. november 2016

Anytime91

AnoMom skriver:

Nej præcis. Men krydser fingre for dig. Husk håbet er ikke ude før den røde hær melder sig :/)

Tak for det  jeg tager det stille pg roligt har mistet to gange før, så tror først jeg er gravid når der er gået 12 uger 

Anmeld Citér

26. november 2016

Anytime91

Anonym skriver:

Jeg testede positiv i tirsdags. Så er idag 3+6

Ej tillykke med det! 

Jeg tester igen i morgen så ser vi om den vil vise sig eller ej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.