Gravid eller ikke gravid??? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2016

AnoMom

Anytime91 skriver:

Tak for det  jeg tager det stille pg roligt har mistet to gange før, så tror først jeg er gravid når der er gået 12 uger 

God indstilling at have :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2016

Bexter

Anytime91 skriver:

Jeg ville klart mene din er positiv 

men det er en irriterende situation at man har et 'måske' svar istedet for enten at være positv eller negativ 

Hvad er et blastocyst, hvis man må spørge? 

Jeg håber den er der i morgen, krydser finger for dig 

En blastocyst er når man lader ægget dele sig til flere hundrede celler og derfra til en blastocyst! Mit blev lagt op på 6 dage - så delingen er klar ig den skal bare sætte sig fast !! Er ved at gå til af spænding!!! Håber håber ! Har hørt man ikke kan få en steg uden hcg så frygten er nok mere at det er gået i stå siden den ikke bliver tydeligere!!

Anmeld Citér

27. november 2016

Bexter

Bexter skriver:

Hej! Jeg sidder i lidt samme situation :/ kan heller ikke finde ud af mine test! Har taget en hver morgen de sidste tre dage men synes ikke de ændrer sig- og de er meget svage jeg fik sat blastocyst op og har tast dag i morgen!

Æv! Testdag i dag og den er bare helt negativ !!! Det er så trist! Jeg må igang igen næste år!

Anmeld Citér

27. november 2016

FHR

Bexter skriver:

En blastocyst er når man lader ægget dele sig til flere hundrede celler og derfra til en blastocyst! Mit blev lagt op på 6 dage - så delingen er klar ig den skal bare sætte sig fast !! Er ved at gå til af spænding!!! Håber håber ! Har hørt man ikke kan få en steg uden hcg så frygten er nok mere at det er gået i stå siden den ikke bliver tydeligere!!

man kan sagtens få en falsk positiv test. 

Anmeld Citér

27. november 2016

AnoMom

Bexter skriver:

Æv! Testdag i dag og den er bare helt negativ !!! Det er så trist! Jeg må igang igen næste år!

Jo på nu. Testdag Idag dvs 4+0. Som jeg vidst nok skrev tidligere testede jeg negativ 5+1 og først svagt positiv 5+5. Giv det nogle dage mere hvis mens stadig ikke melder sig :-)

Anmeld Citér

27. november 2016

Bexter

FHR skriver:

man kan sagtens få en falsk positiv test. 

Den er i al fald helt vild uklar! Tænker jeg ringer til klinikken morgen og beder om lov til en blodprøve! Er bare så ked af det! Troede virkelig den var hjemme efter 7 inseminationer og 4 Ivf forsøg!

Anmeld Citér

27. november 2016

Bexter

AnoMom skriver:

Jo på nu. Testdag Idag dvs 4+0. Som jeg vidst nok skrev tidligere testede jeg negativ 5+1 og først svagt positiv 5+5. Giv det nogle dage mere hvis mens stadig ikke melder sig :-)

Åh! Jeg håber men med den her test er jeg lidt slukøret! jeg synes lige at ane en streg men den er udvisket i forhold til i går :/ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. november 2016

AnoMom

Bexter skriver:

Åh! Jeg håber men med den her test er jeg lidt slukøret! jeg synes lige at ane en streg men den er udvisket i forhold til i går :/ 

Jeg kan sagtens forstå dig. Og kan også ane noget meget svagt. Giv det et par dage og prøv og test igen. 

Anmeld Citér

27. november 2016

Anonym

Mon ikke jeres læger vil hjælpe jer med en blodprøve? De burde kunne afklare uvisheden som er ulidelig. Håber det bedste for jer!

Anmeld Citér

27. november 2016

Bexter

AnoMom skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig. Og kan også ane noget meget svagt. Giv det et par dage og prøv og test igen. 

Ser om jeg kan få taget en BP i morgen- hvis den ikke er hjemme må jeg se positivt på det! Så kan jeg få en øl til en julefrokost- og en løbetur som har været savnet! Tor jeg ville være i panik seneste dage og rædselsslagen for ar få mens!! Men 10000 tak for opmuntrende ord!  Det hjælper lidt god 1. Søndag i advent!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.