Gravid eller ikke gravid??? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.377 visninger
38 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2016

Anytime91

Kære Alle 

Jeg har normalt stabil mens. på 29-30 dage. Den skulle have været kommet onsdag den 23/11. Har ikke set skyggen af den og mærkes heller ikke som den er på vej. Jeg har taget et par graviditets test der har vist sig at være negative. I går aftes tog jeg en der var meget svag positiv efter et godt stykke tid og tog en til morges der også er svag positiv. Nu her mange timer efter jeg har taget dem, ser de ud som på billede. 

Jeg er bare meget i tvivl om jeg kan være gravid eller ej? 

Andre der har oplevet lignende ? 

Kære hilsner den forvirrede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2016

Linkaa

Anytime91 skriver:

Kære Alle 

Jeg har normalt stabil mens. på 29-30 dage. Den skulle have været kommet onsdag den 23/11. Har ikke set skyggen af den og mærkes heller ikke som den er på vej. Jeg har taget et par graviditets test der har vist sig at være negative. I går aftes tog jeg en der var meget svag positiv efter et godt stykke tid og tog en til morges der også er svag positiv. Nu her mange timer efter jeg har taget dem, ser de ud som på billede. 

Vil klart mene du så er tidligt gravid

Tag en test igen søndag morgen

Anmeld Citér

25. november 2016

Mamalou

Nr 2 ser positiv ud Jeg vil også mene, at du er gravid

Anmeld Citér

25. november 2016

Anytime91

Linkaa skriver:

Vil klart mene du så er tidligt gravid

Tag en test igen søndag morgen

ja, det må jeg hellere. Tog en mere lige for et par timer siden og den ser sådan her ud  Men synes slet ikke jeg har nogle symptomer overhoved? måske lidt oppustet mave om aftenen ellers kan jeg ikke mærke noget  Synes det er lidt mærkeligt 

Anmeld Citér

25. november 2016

Anytime91

Mamalou skriver:

Nr 2 ser positiv ud Jeg vil også mene, at du er gravid

Ja, det har jeg også lyst til at tro. Men føler mig slet ikke gravid overhoved. Har mistet to gang før og der har jeg kunne mærke symptomer tidligt. Tror derfor jeg ikke rigtig tror på, at jeg kan være gravid. 

Synes det er lidt mærkelig med de tests der at de kan få så en utydelig strege frem, det burde være enten eller ! 

Anmeld Citér

25. november 2016

Flødebollen

Anytime91 skriver:

ja, det må jeg hellere. Tog en mere lige for et par timer siden og den ser sådan her ud  Men synes slet ikke jeg har nogle symptomer overhoved? måske lidt oppustet mave om aftenen ellers kan jeg ikke mærke noget  Synes det er lidt mærkeligt 

Den ser god nok ud

Anmeld Citér

25. november 2016

AnoMom

Ta et billede af en indenfor tid. Teste over tid skal ses som ugyldige :-)

Anmeld Citér

26. november 2016

anonym94

De er ihvertfald positive og ser ud til der både er farve i og udvikling i dem og velkommen til cirkusset og testmonster perioden puha 

Anmeld Citér

26. november 2016

Bexter

Anytime91 skriver:

Kære Alle 

Hej! Jeg sidder i lidt samme situation :/ kan heller ikke finde ud af mine test! Har taget en hver morgen de sidste tre dage men synes ikke de ændrer sig- og de er meget svage jeg fik sat blastocyst op og har tast dag i morgen!

Anmeld Citér

26. november 2016

Anytime91

AnoMom skriver:

Ta et billede af en indenfor tid. Teste over tid skal ses som ugyldige :-)

Det sidste billede er taget efter 10-12 min (det der er i en besked jeg har svaret på). Men tænker at teste igen i morgen for mens er stadig ikke kommet og synes kun jeg kan mærke lidt til det om aftenen, så det er lidt mærkelig situation synes jeg ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.