Det er virkelig fedt med input, men har ikke fundet løsningen endnu, desværre.
Og det er netop fordi det næsten uanset hvordan jeg vender og drejer det vil komme til at se ud som om jeg overvåger en kollega og det lys har jeg ikke lyst til at være i - heller ikke selvom det jo er sandt.
Kan forsikre om, at det ikke er en engangsforestilling - har oplevet flere gange at saldoen (pludselig) overstiger min med flere timer, på trods af at X har været der på samme tid eller mindre end mig.
Og det sker som oftest når X er gået tidligt et par dage eller kommer under min saldo (ikke min, men de andre fuldtids...) så lige pludselig er X's saldo steget "hen over weekenden"... 
X er IKKE til at tale med.
Der var en dag hvor X var kørt til møde, og da jeg kører 15:30 tager jeg dennes brik ud med en note om, hvad tid jeg tog den ud og hvorfor (tænkte det var glemt pga. mødet).
DET faldt ikke i god jord, det var den rene sæbeopera med skulende øjne og X "sladrede" til chefen om at jeg havde taget brikken ud og jeg fik at vide, at vi IKKE skulle røre hinandens flexbrik... 
Til ovennævnte historie skal lyde, at ALLE vi andre i teamet, plejer at tage hinandens brik ud hvis man opdager det er glemt.
Så havde slet ikke regnet med dén reaktion
Mht. TR så er hun desværre af en lidt speciel skuffe, og kan bedst lide sin egen næsetip, så ved heller ikke lige hvordan jeg skulle kunne formidle det til hende...
Anmeld
Citér