Hcg 136

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2016

Mbonde

Så lykkedes det mig at få trumfet en scanning igennem så nu venter jeg bare på at sygehuset sender mig et brev inden for et par dage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2016

HPH

Mbonde skriver:

Så lykkedes det mig at få trumfet en scanning igennem så nu venter jeg bare på at sygehuset sender mig et brev inden for et par dage 

Noget nyt?

Anmeld Citér

21. november 2016

Mbonde

HPH skriver:

Noget nyt?

Jeg skal til scanning onsdag kl 8:30 så jeg venter spændt 

Anmeld Citér

21. november 2016

BE86

Er du sikker på det ikke er beta hcg han har målt nu når han ikke virker som den skarpeste læge i byen? 

Anmeld Citér

21. november 2016

Mbonde

BE86 skriver:

Er du sikker på det ikke er beta hcg han har målt nu når han ikke virker som den skarpeste læge i byen? 

Hvad er det ?  

Ja det skulle da ikke undre mig det er noget helt andet jeg har fået svar på men de læger derude 

Anmeld Citér

21. november 2016

Flødebollen

Mbonde skriver:

Hvad er det ?  

Ja det skulle da ikke undre mig det er noget helt andet jeg har fået svar på men de læger derude 

Det er en helt anden slags hcg som bruges i det samlede billede til NF scanning/risikovurdering. Det er ikke den slags man måler og konstaterer stigning = sund graviditet. Er det dig som står bare det nye indlæg med beta hcg? For så ville jeg nok liiige ringe og brokke mig

Anmeld Citér

21. november 2016

Mbonde

Flødebollen skriver:

Det er en helt anden slags hcg som bruges i det samlede billede til NF scanning/risikovurdering. Det er ikke den slags man måler og konstaterer stigning = sund graviditet. Er det dig som står bare det nye indlæg med beta hcg? For så ville jeg nok liiige ringe og brokke mig

Ja det er mig, fik lavet et eller andet anonym halløj 

Men kunne da godt lyde som om de er helt galt på den med de blodprøver 

Anmeld Citér

21. november 2016

Flødebollen

Mbonde skriver:

Ja det er mig, fik lavet et eller andet anonym halløj 

Men kunne da godt lyde som om de er helt galt på den med de blodprøver 

Se mine svar i den anden tråd. Det er helt skævt med beta svar. Spade til læge,  hvis det er tilfældet. 

Anmeld Citér

26. november 2016

FHR

Mbonde skriver:

Jeg fik taget blodprøve hos lægen igår og har så lige fået svaret, og hcg var 136.

Jeg troede jeg var 8+4 henne idag men det kan ikke passe nogle steder:/ 

Jeg havde ægløsning Ca den 27 september og blødte så den 18 oktober og testede positiv den 25 er det der jeg er blevet gravid så ? så jeg skal regne ud fra den 18 oktober istedet for tidligere mens.

Hej 

hvordan endte det med dig? Hvis du selvfølgelig har lyst til at fortælle det. 

Jeg har "desværre" også fået taget en beta HCG blodprøve men kunne forstå at du fik afvide at beta HCG og HCG er det samme? 

Anmeld Citér

27. november 2016

Mbonde

FHR skriver:

Hej 

hvordan endte det med dig? Hvis du selvfølgelig har lyst til at fortælle det. 

Jeg har "desværre" også fået taget en beta HCG blodprøve men kunne forstå at du fik afvide at beta HCG og HCG er det samme? 

Jamen var til scanning hvor det viste sig der intet foster var ,så jeg have mistet det. Men om det var fordi det sad udenfor livmoderen ,eller om der bare havde været noget galt med det kunne de ikke sige. Skulle så have været til udskrabning, men mit hcg var faldet rimelig meget, så de mener min krop godt selv kan udstøde det der er tilbage. Så det går jeg bare og venter på den er færdig med, hvis man kan sige det sådan  hehe  

Og ja fik at vide på sygehuset det åbenbart var de rigtige prøver de havde taget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.