Hcg 136

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2016

HPH

Mbonde skriver:

Jeg tror ikke det bliver en særlig opmuntrende opdatering på tirsdag, men den lille procent chance der stadig er må leve videre indtil et endeligt svar 

Opdatere tirsdag...

Mine tal ligger meget lavt, men stiger stødt.

jeg fik målt sidste gang 6+6, her var der 2700. Så dit er meget lavt.

men det er jo sket at der er kommet baby ud af så lave tal så vi  indtil tirsdag.

sender enhar lige selv ventet 4 gange på svar på om de steg ok, så ved hvordan du har det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

FrkLarsen

Mbonde skriver:

Jeg fik taget blodprøve hos lægen igår og har så lige fået svaret, og hcg var 136.

Jeg troede jeg var 8+4 henne idag men det kan ikke passe nogle steder:/ 

Jeg havde ægløsning Ca den 27 september og blødte så den 18 oktober og testede positiv den 25 er det der jeg er blevet gravid så ? så jeg skal regne ud fra den 18 oktober istedet for tidligere mens.

Min veninde havde et hcg tal på 19! Hun var 4+ og er idag 25+ med en sund og rask prinsesse 

Gynækolog og læge havde på forhånd meldt ud at graviditeten med garanti ville gå til grunde, men det var bare en slow starter 

Anmeld Citér

12. november 2016

Mbonde

Ih altså nogle fine historier i kommer med der, bliver helt glad i låget 

Jeg har en Meget uregelmæssig mens sviger fra 29 til 45 dage engang i mellem. og den 12 september hvor jeg havde mens var der kun gået 29 dage. Så måske jeg slet ikke er så langt henne og det slet ikke have noget med mens at gøre der den 18. for så ville det jo passe med jeg var 4+ nu. Det er sgu ikke nemt med sådan en cyklus synes jeg  

Anmeld Citér

12. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Ih altså nogle fine historier i kommer med der, bliver helt glad i låget 

Jeg har en Meget uregelmæssig mens sviger fra 29 til 45 dage engang i mellem. og den 12 september hvor jeg havde mens var der kun gået 29 dage. Så måske jeg slet ikke er så langt henne og det slet ikke have noget med mens at gøre der den 18. for så ville det jo passe med jeg var 4+ nu. Det er sgu ikke nemt med sådan en cyklus synes jeg  

Nej det aldrig nemt at finde ud af.. kender det selv alt for godt. Du skal bare huske på at det er 3 ugers tid siden du testede positivt, altså kan du jo ikke kun være 4+ nu :/ glæder mig til en opdatering tirsdag og krydser for din cyklus bare har været helt hen i vejret 

Anmeld Citér

12. november 2016

Mbonde

Tascha25 skriver:

Nej det aldrig nemt at finde ud af.. kender det selv alt for godt. Du skal bare huske på at det er 3 ugers tid siden du testede positivt, altså kan du jo ikke kun være 4+ nu :/ glæder mig til en opdatering tirsdag og krydser for din cyklus bare har været helt hen i vejret 

Håber også bare det er den der spiller mig et pus(tror det ikke, men håber inderligt) 

Anmeld Citér

12. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Håber også bare det er den der spiller mig et pus(tror det ikke, men håber inderligt) 

Vi krydser.. jeg tror dog ikke en sund og rask graviditet er muligt når du testede positivt for så mange uger siden 

Anmeld Citér

13. november 2016

Mbonde

Hvis jeg nu har aborteret for en uge siden burde en graviditetstest så måske ikke være svagere end den første jeg tog?  

Anmeld Citér

13. november 2016

Mo9ca

Mbonde skriver:

Hvis jeg nu har aborteret for en uge siden burde en graviditetstest så måske ikke være svagere end den første jeg tog?  

Desværre ikke. Fosteret kan godt være gået til grunde uden at moderkagen er holdt op med at fungere. Det har jeg selv prøvet. Men hvis man har nogle symptomer på graviditet vil de som regel holde op i løbet af få dage. Sådan var det her.

Men jeg håber for dig, at den lever derinde men bare er en langsom starter. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Mbonde

Mo9ca skriver:

Desværre ikke. Fosteret kan godt være gået til grunde uden at moderkagen er holdt op med at fungere. Det har jeg selv prøvet. Men hvis man har nogle symptomer på graviditet vil de som regel holde op i løbet af få dage. Sådan var det her.

Men jeg håber for dig, at den lever derinde men bare er en langsom starter. 

Så tror jeg ikke der er meget håb, for mine virkelig ømme bryster er der ikke mere. Men testen jeg  tog idag var tydeligere end den 1 jeg tog men det er jo lige meget kan jeg forstå :/ øv 

Anmeld Citér

14. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Så tror jeg ikke der er meget håb, for mine virkelig ømme bryster er der ikke mere. Men testen jeg  tog idag var tydeligere end den 1 jeg tog men det er jo lige meget kan jeg forstå :/ øv 

Held og lykke i dag! Er spændt på en Update

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.