Hcg 136

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.187 visninger
41 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2016

Mbonde

Jeg fik taget blodprøve hos lægen igår og har så lige fået svaret, og hcg var 136.

Jeg troede jeg var 8+4 henne idag men det kan ikke passe nogle steder:/ 

Jeg havde ægløsning Ca den 27 september og blødte så den 18 oktober og testede positiv den 25 er det der jeg er blevet gravid så ? så jeg skal regne ud fra den 18 oktober istedet for tidligere mens.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Jeg fik taget blodprøve hos lægen igår og har så lige fået svaret, og hcg var 136.

Jeg havde ægløsning Ca den 27 september og blødte så den 18 oktober og testede positiv den 25 er det der jeg er blevet gravid så ? så jeg skal regne ud fra den 18 oktober istedet for tidligere mens.

Du skal regne fra sidste mens første dag.. havde du ægløsning den 27 september må det være din mens før den ægløsning. Men hcg på 136 svarer jo kun til uge 4+ ca. 

Ikke for at skræmme dig, men nu når du har blødt den sidste uges tid, er du så sikker på du ikke har aborteret eller er ved at aborterer og hcg derfor er så lavt? 

Anmeld Citér

11. november 2016

Anonym

Mbonde skriver:

Dit tal er meget lavt, hvis du har testet positiv så langt tilbage, tyder det på, at den er gået til, desværre.

Anmeld Citér

11. november 2016

Mbonde

Jeg får taget en ny blodprøve på mandag også må jeg se hvad den siger tirsdag, men lige nu synes jeg ikke det lyder lovende :/ 

Anmeld Citér

11. november 2016

Tascha26

Mit tal i uge 8+2 var 41.000 .. ved godt det varierer fra person til person, men så kan du godt se at dit tal er meget lavt for næsten at være i uge 9 

Anmeld Citér

11. november 2016

Mbonde

Kan det være jeg måske slet ikke har haft en cyklus som jeg tror hvis man  kan sige det sådan  ?

Anmeld Citér

11. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Kan det være jeg måske slet ikke har haft en cyklus som jeg tror hvis man  kan sige det sådan  ?

Altså når du har testet positivt så langt tilbage, /0 er du jo noget længere end uge 4+ hvis du gravid og så passer dit tal ikke.. jeg tror desværre det er gået til grunde hvis det er og derfor er hcg så lavt. Men håber da på positiv opdatering mandag 

Anmeld Citér

11. november 2016

Mbonde

Tascha25 skriver:

Altså når du har testet positivt så langt tilbage, /0 er du jo noget længere end uge 4+ hvis du gravid og så passer dit tal ikke.. jeg tror desværre det er gået til grunde hvis det er og derfor er hcg så lavt. Men håber da på positiv opdatering mandag 

Jeg tror ikke det bliver en særlig opmuntrende opdatering på tirsdag, men den lille procent chance der stadig er må leve videre indtil et endeligt svar 

Opdatere tirsdag...

Anmeld Citér

11. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Jeg tror ikke det bliver en særlig opmuntrende opdatering på tirsdag, men den lille procent chance der stadig er må leve videre indtil et endeligt svar 

Opdatere tirsdag...

Vi krydser alt hvad der krydses kan indtil da

Anmeld Citér

11. november 2016

Mbonde

Tascha25 skriver:

Vi krydser alt hvad der krydses kan indtil da

Tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.