Hcg 136

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2016

Mbonde

Tascha26 skriver:

Held og lykke i dag! Er spændt på en Update

Tusind tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2016

Mbonde

Nå så fik jeg snakket med lægen om den nye blodprøve. Den lå nogenlunde stabilt på niveau med den anden. Så havde ikke aborteret indtil videre, og så længe den stadig lå stabilt skulle jeg ikke bekymre mig, for kunne være det gik meget langsomt med at danne der der hcg. Har stadig min tid på fredag hvor jeg  skulle have haft 1. Lægebesøg  så  vi må se hvad hun siger 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Nå så fik jeg snakket med lægen om den nye blodprøve. Den lå nogenlunde stabilt på niveau med den anden. Så havde ikke aborteret indtil videre, og så længe den stadig lå stabilt skulle jeg ikke bekymre mig, for kunne være det gik meget langsomt med at danne der der hcg. Har stadig min tid på fredag hvor jeg  skulle have haft 1. Lægebesøg  så  vi må se hvad hun siger 

Så din hcg er ikke steget siden sidst? 

Anmeld Citér

15. november 2016

HPH

HPH skriver:

Mine tal ligger meget lavt, men stiger stødt.

jeg fik målt sidste gang 6+6, her var der 2700. Så dit er meget lavt.

men det er jo sket at der er kommet baby ud af så lave tal så vi  indtil tirsdag.

sender enhar lige selv ventet 4 gange på svar på om de steg ok, så ved hvordan du har det

Mit er steget til 8600 nu, selvom vi har fundet ud af at min graviditet sidder udenfor livmoderen.

jeg ville nok forlange en scanning.

for dig

Anmeld Citér

15. november 2016

Mbonde

Tascha26 skriver:

Så din hcg er ikke steget siden sidst? 

Nej det var det ikke :/ 

Men snakker med min læge om det på fredag 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Nej det var det ikke :/ 

Men snakker med min læge om det på fredag 

Hvis den ikke er steget fatter jeg virkelig ikke din læge kan sige at alt er ok.. han må da være en klaphat, undskyld mig .. når det ikke er steget er det ikke en normal graviditet. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Mbonde

Tascha26 skriver:

Hvis den ikke er steget fatter jeg virkelig ikke din læge kan sige at alt er ok.. han må da være en klaphat, undskyld mig .. når det ikke er steget er det ikke en normal graviditet. 

Føler mig heller ikke helt tryg ved det lægehus  må jeg ærligt indrømme :/ håber virkelig jeg kan få trumfet noget igennem på fredag.

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym

Mbonde skriver:

Det er simpelthen uforskammet at give dig falsk håb.

Løbet er desværre kørt, hvis der ikke sker stigning, der er tale om en ikke-levedygtig graviditet, og så kan man lige så godt sige det lige ud.

Er ked af det på dine vegne, men det skal nok lykkes.

Anmeld Citér

15. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Føler mig heller ikke helt tryg ved det lægehus  må jeg ærligt indrømme :/ håber virkelig jeg kan få trumfet noget igennem på fredag.

At hcg stiger er en forudsætning for en levedygtig graviditet.. at en læge gir dig falske håb fatter jeg ikke, han burde ikk være læge :/ 

men for du ikke blir alt for ked af det, ville jeg nok forberede mig på at der ikke er en graviditet til stede hvis jeg var dig. 

Håber det snart lykkedes for jer. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Mbonde

Anonym skriver:

Det er simpelthen uforskammet at give dig falsk håb.

Løbet er desværre kørt, hvis der ikke sker stigning, der er tale om en ikke-levedygtig graviditet, og så kan man lige så godt sige det lige ud.

Er ked af det på dine vegne, men det skal nok lykkes.

Ja det lykkes vel på et tidspunkt  synes bare det er noget forbandet svineri af lægerne derude og sige sådan en gang fis når der ingen baby kommer ud af det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.