Hmm hvad betyder det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2016

FrkHS

Sikke en øv oplevelse når i nu havde bestilt en Kønsscanning og havde glædet jer til at se kønnet. Jeg skal selv til Kønsscanning på lilleliv i næste uge og ringede ind og snakkede med dem da jeg bestilte tiden. De lover ekstra scanning hvis de ikke kan give garanti for køn. Det står også på deres hjemmeside under Kønsscanning. Spørgsmålet er så bare om de mener de kan give garanti med det svar de har givet jer. Jeg ville ringe ind og snakke med dem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2016

Smilet:)

Bønnespire skriver:

Jeg var sikker på vi skulle have en dreng, men der ligger altså en pige i maven. Så man kan ikke altid regne med sin mavefornemmelse :-) Til gengæld lyder det som en meget træls oplevelse i har haft, og jeg ville nok overveje at købe en ny scanning for at være sikker, men ville også klart føle at jeg havde spildt penge på den første scanning :-)

Jeg ved bare ikk helt hvad jeg skal tro da jeg i vågen tilstand har en stærk fornemmelse af en dreng der er i vente men når jeg sover er det en pige  

jeg har også overvejet en ny skanning men syns også det er mange penge at bruge igen når man jo et eller andet sted har brugt dem en gang på en dårlig oplevelse 

Anmeld Citér

18. november 2016

Maalene skriver:

Kan nærmest ikke se hvad der er op og ned på billedet  Tænker det må være hovedet til venstre og benene til højre - men kan bestemt ikke tyde en dreng ud fra det 

Har det på præcis samme måde 

Anmeld Citér

18. november 2016

FrkHS skriver:

Sikke en øv oplevelse når i nu havde bestilt en Kønsscanning og havde glædet jer til at se kønnet. Jeg skal selv til Kønsscanning på lilleliv i næste uge og ringede ind og snakkede med dem da jeg bestilte tiden. De lover ekstra scanning hvis de ikke kan give garanti for køn. Det står også på deres hjemmeside under Kønsscanning. Spørgsmålet er så bare om de mener de kan give garanti med det svar de har givet jer. Jeg ville ringe ind og snakke med dem.

Ja men er det ikk forsent at ringe og klage over oplevelsen nu? og man stadig føler uvished omkring kønnet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.